Autor: / 14 maj 2013 / 17 Comments / , ,

A na łące...

Wiosna nadchodzi, więc zmobilizowałam się do zrobienia czegoś żywego na paznokciach. Weny raczej nie mam, więc postawiłam na lakier BB Kamikaze i na to nakleiłam stckersy od Kruszynki. Całość pokryłam topem i trzymałam na paznokciach 3 dni. Powoli denkuję naklejki w celu zaopatrzenia się w te wodne wersje, które są trwalsze. Uznałam jednak, że zanim zaatakuję Ebay muszę uszczuplić dotychczasowe zapasy :D Trzymajcie za mnie kciuki! :)

:)
Share This Post :
Tags : , ,

17 komentarzy :

  1. Ale optymistyczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdobienie, bardzo ładny odcień zielonego :D Trzymam kciuki! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne wiosenne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są te stickersy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdobienie, wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taką jasną, soczystą zieleń! Piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna zieleń! Chyba zaczynam bardziej kochać zielenie na paznokciach od niebieskości :o.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba dalej kocham bezgranicznie fiolety i nudziaki :P

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum