Autor: / 25 maj 2013 / 19 Comments / , , , ,

Olej arganowy od Joanny

Zrobiłam sobie na głowie czerwono-pomarańczowe ombre. Za trzy tygodnie cała pomarańczowa partia zostanie ścięta, a wraz z nią najbardziej zniszczone włosy. Potem pobawię się w fiolety, by na koniec wrócić do bardziej naturalnego koloru włosów. Oczywiście dalej dążę do poprawienia stanu moich kudłów tak bardzo jak tylko się da. Dziś przedstawię Wam szampon i odżywkę z serii Argan Oil od Joanny, które nie naprawią Wam włosów w 5 minut ani nie sprawią, że nagle nic więcej się nie zniszczy, ale zdecydowanie poprawią wygląd włosów z zewnątrz. Dla mnie bardzo miła odskocznia od typowo brytyjskich produktów, dlatego z wielką przyjemnością korzystałam (i korzystam nadal) z dobrodziejstw polskich firm.

 

Opis ze strony producenta 
SZAMPON:
Szampon z linii Argan Oil przeznaczony jest do włosów potrzebujących szczególnej pielęgnacji. Receptura szamponu zawiera olejek arganowy uzyskiwany z upraw ekologicznych i posiadający certyfikat Ecocert.
Szampon doskonale myje i pielęgnuje zniszczone i przesuszone partie włosów oraz rozdwajające się końcówki. Wygładza włókna włosów przywracając im zmysłowy połysk i nadaje włosom miękkość i witalność.
Dlatego jeśli marzysz o pięknych, mocnych i wyjątkowo zdrowych włosach nie musisz już wydawać fortuny, gdyż jeden z najbardziej cenionych w pielęgnacji składników jest teraz dostępny w nowej linii Joanna Argan Oil.
Cudownie krystaliczna konsystencja i piękny zapach sprawią, że mycie włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno.

 ODŻYWKA:
Odżywka z linii Argan Oil przeznaczona jest do włosów potrzebujących szczególnej pielęgnacji. Jej skład został wzbogacony olejek arganowy uzyskiwany z upraw ekologicznych i posiadający certyfikat Ecocert. Olejek ten - zwany także płynnym złotem Maroka - sprawia, że odżywka regeneruje zniszczone i przesuszone włosy, a także rozdwajające się końcówki. Przywraca włosom witalność i przepiękny blask.
Jeśli marzysz o zdrowych i pięknych włosach nie musisz już wybierać się do Maroka i wydawać fortuny, bo najbardziej ceniony w pielęgnacji składnik jest już dostępny w nowej linii Joanna Argan Oil.
Wyjątkowa konsystencja i piękny zapach sprawią, że pielęgnacja włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno.

Cena i pojemność 
 SZAMPON: 
200 ml/6zł
ODŻYWKA: 
200ml/8zł 

Dostępność 
Rossmann, drogerie, sklep internetowy 

Opakowanie
Prosta butelka, w obu przypadkach wykonana tak, że bez problemu można ją postawić na głowie. Otwieranie nawet mokrymi łapkami nie sprawia trudności. 

Konsystencja i zapach
Oba produkty mają bardzo zbliżone zapachy. Przyjemne, nie przytłaczają. Na włosach utrzymują się bardzo długo. W kwestii konsystencji też jest bardzo dobrze. Szampon jest gęsty, a co za tym idzie oczywiście wydajny. Odżywka też należy to tej bardziej gęstej grupy, ale mimo wszystko ma w sobie coś budyniowatego(?), co sprawia że łatwo rozprowadza się ją na włosach. Nie spływa.
 

Skład
polecam powiększyć zdjęcia. Po lewej szampon, po prawej odżywka :)
 

Moja opinia 
Jak łatwo zauważyć w składach mamy tutaj dużo silikonów. Nie ma parabenów, ale jest cała masa innej chemii. Sam olej arganowy jest bardziej w tyle składów niż w czołówce (odżywka wypada tutaj troszkę lepiej). Cała ta mieszanka ma jednak niezły wpływ na moje włosy. Nie zauważyłam odżywienia i lojalnie ostrzegam, że raczej ciężko tego efektu doświadczyć. Łatwo natomiast o otulenie włosów silikonami, co daje efekt pięknie gładkich i błyszczących pasm. Moje są do tego odpowiednio dociążone, więc efekt mocno mi odpowiada. Co do właściwości jeszcze...
Szampon ładnie oczyszcza włosy i radzi sobie z olejem kokosowym. Pieni się dobrze, ze spłukiwaniem również nie miałam problemu. Podczas mycia włosów wyczuwalna jest różnica, robią się miększe i milsze w dotyku. Odżywka natomiast od pierwszych sekund sprawia, że chciałabym włosów dotykać, dotykać i dotykać. Również spłukuje się dobrze, po wysuszeniu włosy są miękkie, sypkie i wyraźnie pogrubione.
Na zakupową listę wpisałam sobie serum na końcówki i jedwabisty eliksir, jestem strasznie ciekawa ich działania :)


Zapraszam Was do polubienia fanpage Joanny na FB TUTAJ :) 
Share This Post :
Tags : , , , ,

19 komentarzy :

  1. Wahałam się czy nie kupić tej odżywki, ale po przeczytaniu składu jednak się rozmyśliłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapach maja obłędny,bardzo mi pasuje :)
    ja mam maskę i odżywkę dwufazową...jestem zadowolona,stosuję raz w tygodniu bo mam włosy skłonne do przetłuszczania...poza tym nie są bardzo zniszczone gdyż nie prostuję,nie kręcę,schną same (suszarka w awaryjnych sytuacjach)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się chyba na nie skusić ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się chyba na nie skusić ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam szampon z tej serii, to był chyba jeden z gorszych jakie miałam:( odżywkę miałam tylko w saszetce, po uzyciu byłam zadowolona,mozliwe ze kiedys wyprobuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie szampon jest okej, ale czytałam że kilka dziewczyn miało po nim straszny problem z łupieżem

      Usuń
  6. Jak dla mnie za dużo chemii w tych arganowych cudach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wpadłyby mi do koszyka ze względu na SLS na 2 miejscu w szamponie i Dimethicone na 3 w 'odżywce'.

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam ale też się kiedyś nad nią zastanawiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko pięknie super, ale skład powala na kolana;/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum