Autor: / 1 maj 2013 / 22 Comments /

Gdzie byłam jak mnie nie było?

Byłam u siostry. Kilka dni, przecudownych dni. Dni, które dały mi do myślenia, wywołały chęć zmiany czegoś w moim życiu. Ciągle jestem troszkę rozdarta, bo zmiana jest ogromna i nie wiem czy potrafię to zrobić tak szybko jak bym chciała, ale powoli coś we mnie pęka. Odpoczęłam, spędziłam czas z dziećmi, z przyjaciółmi, no i oczywiście z siostrą. Pogoda dopisała, nie mogę na nic narzekać. Albo mogę. Szkoda, że tak krótko. Zaraz ruszę zadek i zajmę się blogiem, bo to najlepszy moment. Odwiedziłam też Primarka, więc lada dzień pochwalę się zakupami ;)

Jeśli ktoś mi powie, że mam za wielki tyłek i nie zmieszczę się w huśtawce dla dzieciaków to go wyśmieję. 

Mistrzowie drugiego planu:

 
 
Nie lubię tęsknić.
Share This Post :
Tags :

22 komentarze :

  1. Wspaniałe są chwile spędzone z rodzeństwem.Uwielbiam odwiedzać mamę i brata-kocham jego dzieci,przebywanie z nimi to wielka przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, plus zawsze dodatkowa energia :) uwielbiam takie chwile

      Usuń
  2. Śliczne skarby ma Twoja siostra.

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę świetny wypad był ;)
    ślicznie wyglądasz i te włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja tez uwielbiam chwile spedzone z bliskimi :) Pieknie Ci w tych wlosach, no nie moge sie napatrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana,ja już się zaczęłam o Ciebie martwić że cię nie ma i nie ma,ale widzę że jesteś cała,zdrowa i wypoczęta! :)
    Przybywaj z postami,czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezastąpiony jest czas spędzony z rodziną.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasuje Ci ten kolor włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak czemu to co dobra tak szybko leci :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko co dobre, strasznie szybko nam ucieka.

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie masz śliczne włoski teraz :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum