Autor: / 23 maj 2013 / 16 Comments / , ,

Lilac Wine

Pokazywałam Wam kiedys moje dość spore Bootsowskie zakupy, wśród których znalazło się urocze złote pudełeczko. Był to okres świąteczny (w sensie grudniowy), więc kolorystycznie się wszystko wpisało. Pudełeczko było gratisem do zakupów i skrywało kilka bardzo przyjemnych kosmetyków. Jednym z nich była pełnowymiarowa szminka od Max Factora w kolorze 655 Lilac Wine.

Opis ze strony producenta
Chcesz, by Twoje usta były zawsze gładkie, miękkie i pięknie podkreślone kolorem? Jeśli tak, to właśnie znalazłaś na to sposób – nową pomadkę Colour Elixir od Max Factor. To pomadka składająca się w 60% z emolientów zmiękczających skórę, substancji odżywiających i antyoksydantów (takich jak witamina E) - to dzięki nim, zaledwie po 7 dniach poczujesz i zobaczysz różnicę. Podczas nakładania pomadki, jej składniki aktywnie nawilżają i wygładzają usta, dzięki czemu kolor tak pięknie się na nich prezentuje.  

Cena i pojemność 
W PL ok 40zł/3g

Dostępność 
Wszelkie stoiska Max Factora. W PL m.in. Rossmann, w UK Superdrug, Boots. 

Opakowanie
Eleganckie, mocne, złote ale jednocześnie nieprzesadzone, ładnie prezentuje się w kosmetyczce czy na półce. Całe opakowanie sprawia wrażenie, że pomadka jest droższa, niż w rzeczywistości. Przezroczysty spód pozwala na podejrzenie koloru bez konieczności otwierania pomadki, a to ułatwia mi przechowywanie jej w mojej szufladkowej krainie zwanej szafką z organizerem na kosmetyki :D

Kolor

Moja opinia 
Mam ogromne zaufanie do marki Max Factor. Nie zdarzyło mi się jeszcze że coś było bublem. Owszem, zdarzyło mi się źle dobrać kolor, ale była to tylko i wyłącznie moja wina. A, no i świateł w drogerii. W pomadce bardzo podoba mi się możliwość stopniowania koloru bez nieestetycznych prześwitów. Trwałość również bardzo na plus, chociaż ja preferuję wersję z odrobiną bezbarwnego błyszczyka (dwa ostatnie zdjęcia) przez co trwałość jest troszkę krótsza. W dalszym ciągu jednak szminka zjada się równomiernie i łatwo o poprawki w ciągu dnia. Największy plus daję jednak za brak konieczności korzystania z konturówki. Szminka nie przesusza ust, ale dobroczynnego wpływu nie mogę potwierdzić, bo nie korzystam z niej na tyle regularnie, żeby pokazała swoje cudowne właściwości.
Share This Post :
Tags : , ,

16 komentarzy :

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum