Autor: / 21 maj 2013 / 19 Comments / , , ,

Croc!

Kolejny dzień czekam na listonosza z moimi cudownymi czerwonymi trampeczkami, a jego nie ma i nie ma. W ramach marzenia o nich wynalazłam jeden z czerwonych lakierów i zaraz Wam go pokażę. Lakier mam od Olki, był jednym z urodzinowych cukierków :D
Instrukcja obsługi jest na butelce, ale nie zauważyłam, żeby działo się coś złego jeśli crocka nałoży się na suchy lakier. Faktem jest, że na pęknięcia trzeba chwilkę poczekać i jest to chwilka zdecydowanie dłuższa niż przy klasycznych pękaczach.
10 ml tegoż szaleństwa kosztuje ok 4f. Chciałam Wam pokazać efekt na ciemnym tle, ale oczywiście posiałam gdzieś zdjęcia, więc pokażę jedyne jakie mam pod ręką. Bazą jest błyskotek od Max Factora, ale nazwy nie zdradzę bo lada dzień będzie opisany na blogu :) Bardzo ciekawi mnie jeszcze nałożenie tego crocka na bazę w bardzo zbliżonym kolorze, więc pewnie też się pochwalę co mi wyszło :)
Podoba Wam się taki efekt na paznokciach?
Share This Post :
Tags : , , ,

19 komentarzy :

  1. nie lubię pękaczy :/ jakoś ten efekt nie cieszy moich oczu
    ale kolor sam w sobie bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja się przekonuję do nich powoli, wbrew pozorom można ciekawe mani zrobić, chociaż generalnie rzadko po nie sięgam.

      Usuń
  2. jak nie lubię pękaczy, tak ten krokodyl podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie osobiście jakoś nie porwał, ale jestem bardzo ciekawa efektu na ciemnej i podobnej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt bardzo na tak, choć nie wiem, jak szybko by mi się znudziło coś takiego :D zwykłego pękacza użyłam raz i oddałam koleżance

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też rzadko korzystam, ale gdybym miała rozważyć czy oddać, czy jednak sobie czasami mani odpicować to wybrałabym opcję nr 2 :D

      Usuń
  5. Kiedyś miałam jednego klasycznego pękacza,ale ten mi się chyba bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajnie wygląda ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie jestem fanką tych 'krokodylowych' pękaczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tylko ten jeden, i nie jest to na pewno produkt, który muszę mieć w 5 kolorach, jeden wystarczy :)

      Usuń
  8. Bardzo ładnie wygląda, a nie wszystkie lakiery pękające są fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba i niebawem go sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum