Autor: / 20 maj 2013 / 20 Comments /

Sukienka na wesele

Miałam jechać na wesele. Miało być w maju, więc przewidywałam że pogoda będzie ładna a co za tym idzie chciałam postawić na coś lekkiego i dziewczęcego. Niestety plany się posypały, ale z racji tego, że zrobiłam risercz postanowiłam podzielić się swoimi propozycjami sukienek na lato właśnie. Postanowiłam podzielić je na kategorie, i tak będą sukienki na codzień i wieczór i będą na imprezę typu wesele (w tym propozycje sukien ślubnych, które mi się spodobały). W poszukiwaniu wzoru sukienki jaką chciałabym mieć przetrzepałam aż trzy sklepy, ale większość produktów się powtarzała, więc postawiłam na jeden.

W kwestii sukienki na imprezę bądź coś na bardziej poważne wyjście stawiam na trzy kolory - czarny, czerwony i biały. O ile dwa pierwsze lubię łączyć, o tyle biały preferuję solo. Jedyny wyjątek przy białej sukience tworzą buty - ot, klasyczne czarne szpilki. Wyszukując sukienki, które mi się podobają sugerowałam się swoją figurą i tym, czy w ogóle ubrałabym coś takiego na siebie, dlatego nie każdemu musi się to podobać. 
Dress1, Dress2, Dress3, Dress4
 Na codzień stawiam na wygodę i fasony w których się dobrze czuję. Tutaj też zazwyczaj króluje czerń, ale z racji pory roku znalazłam też kolorowy akcent. Moją faworytką jest tutaj sukienka  w groszki.
Dress1, Dress2, Dress3, Dress4
 Szukając sukienki na wesele, bo to właśnie przez nią zaczęłam w ogóle szperać po sklepach, nastawiałam się na coś długiego, co mnie troszkę wyciągnie, bo ja niska strasznie jestem. Omijałam szerokim łukiem czerń, o dziwo spodobała mi się sukienka w kolorze różu! mimo wszystko faworytką w tej kategorii jest trójka, ma przepiękny kolor i nie gryzłaby się z moją bladą skórą.
Dress1, Dress2, Dress3, Dress4
 Sukienki ślubnej jeszcze nie muszę kupować :P Mimo wszystko z ciekawości zajrzałam i znalazłam wersje bardzo podobne do tej, którą sama sobie kiedyś narysowałam. Osobiście ślub chciałabym brać w lecie, a w sukience czuć się wygodnie dlatego odpadają wszelkie ciężkie materiały, miliony warstw, długie treny i masa dodatków. Miło czuć się jak księżniczka, ale jeszcze milej szaleć do białego rana ;) Tutaj faworytki mam dwie: nr1 i nr3. 
Dress1, Dress2, Dress3, Dress4
Wybrałybyście jakąś sukienkę z tych, które ja wyróżniłam? :)
Share This Post :
Tags :

20 komentarzy :

  1. Zdecydowanie sukienka numer 4 z pierwszego rzędu. Jest skromna, elegancka, subtelna...
    Biel idealna na ślub, ale nie będzie "zaćmiewać" Panny Młodej. Jednocześnie jest nowoczesna i ciekawie skrojona. Jedyna idealna na wesele^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja własnie czytałam, że biały to faux pas bo niby kolor zarezerwowany tylko dla panny młodej :P

      Usuń
  2. Tyle fajnych kiecek! :D współczuję wyboru, bo nie będzie łatwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, wybrałabym Maxnina nr 4 :) Ta długa szarawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się bardzo podoba, ale nie przekonują mnie tak do końca kamienie przy biuście, który mam mały i nie wiem jak by to wyglądało :P

      Usuń
  4. Oj marzy mi się krótka biała sukienka na ślub cywilny lub poprawiny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Numer 4 z pierwszego rzędu, moim zdaniem najładniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. marzyła mi się taka sukienka 3/4 do ślubu, ale jak na ironię, w 2011 nie były na czasie i nigdzie nie mogłam znaleźć. a teraz jest na nie sezon :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze chyba można na zamówienie mieć, aczkolwiek nie wiem jaka jest wtedy różnica w cenie :/ Ja sobie nie wyobrażam siebie w długiej sukni, głównie ze względu na mój niski wzrost

      Usuń
  7. Pierwszy rząd sukienka 2 i 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Trójeczka z pierwszego rzędu wygląda bardzo ciekawie :) Szczególnie, ze uwielbiam to połączenie kolorów :) Z drugiego rzędu również groszkowa najbardziej, chociaż kolorowa ma bardzo fajny fason podkreślający talię :) Z weselnych zdecydowanie nr 3 *.* No a ostatni rząd - nie sądzę żeby było mi dane się w taką kiedyś wcisnąć więc się nie napalam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież na bank są też większe rozmiary :D I nie kłam, wcale nie wyglądasz jak słoń! :D

      Usuń
  9. Najbardziej podoba mi się czwarta z pierwszego rzędu, ta biała :) i długa granatowa z trzeciego rzędu, przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że mamy podobny gust :).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum