Autor: / 12 wrz 2012 / 18 Comments / , ,

Megakrzem - efekty po 2 miesiacach

Drugi miesiąc mija, opakowanie Megakrzemu sie skończyło, kolejne czeka w kolejce. Pierwsze opakowanie dostałam w ramach współpracy z Avetpharmą. Na czas łykania odstawiłam wszystkie inne suple i wcierki. Chciałam sprawdzic, czy MK jest tak dobry, jak go opisują. Jest? Dowiecie sie za moment.
Opakowanie MK jest zapełnione informacjami o tabletkach, włosach.
Mamy tu skład, ostrzeżenia i opisy wszelakie.
Ekstrakt z pędów bambusa 150,00 mg
Ekstrakt z ziela skrzypu 150,00 mg
Witamina C 40,00 mg (50 % dziennego zapotrzebowania)
L - Metionina 10,00 mg
Niacyna 8,00 mg (50 %)
Żelazo (II) 7,00 mg (50 %)
Witamina E 6,00 mg (50 %)
Cynk 5,00 mg (50 %)
Kwas pantotenowy 3,00 mg (50 %)
Mangan 1,00 mg (50 %)
Witamina B6 0,70 mg (50 %)
Witamina B2 0,70 mg (50 %)
Witamina B1 0,55 mg (50 %)
Miedź 0,50 mg (50 %)
Kwas foliowy 0,10 mg (50 %)
Jod 0,075 mg (50 %)
Selen 0,0275 mg (50 %)
Biotyna 0,025 mg (50 %)
Witamina B12 0,00125 mg (50 %)
Tabletki same w sobie do malutkich nie należą, ale łyka sie je bez problemu. Od razu uprzedzę pytania - nie, tabletki nie śmierdzą. Zapach jest słabo wyczuwalny dla mnie, nie miałam żadnych negatywnych emocji przy spożywaniu.
Tyle słowem wstepu. Co tabletki zrobiły z włosami i paznokciami?
Cieżko określic ich wpływ na paznokcie. Te dostawały regularnie porcje odżywek, oliwek, kremów i olejków. Są mocne i nie rozdwajają się, ale nie potrafię określić ile w tym zasługi MK. Lepiej jest przy włosach - z tygodnia na tydzień zapisywałam sobie zmiany, jakie zauważyłam. Po 60 dniach wiem, że:
  • włosy są mocniejsze 
  • nie łamią się tak szybko
  • końcówki są w lepszym stanie
  • włosy wypadają w MNIEJSZYCH ilościach. Kiedyś po porannym czesaniu miałam szczotkę zawaloną włosami. Dziś zdejmuje z niej zaledwie kilka sztuk. Zasługa w tym również Tangle Teezera, ale zwykłego grzebienia też używam. Przy myciu również różnica wypadających włosów jest kolosalna.
  • odniosłam wrażenie, że włosy zrobiły się grubsze
Bardzo podoba mi sie fakt, że tabletki są TANIE, dość łatwo dostępne i (przynajmniej dla mnie) skuteczne :) Żeby nie było że ściemniam macie moje włosy dokładnie sprzed dwóch miesięcy, i z wczoraj:
Po prawej włosy aktualnie. Mają ślady po grzebieniu, bo chwilę przed zrobieniem zdjęcia luby mi je przeczesał. Niestety są też odkształcone od koczka, ale widać, że przybyło mi sporo na długości. I nie, nie są tak łaciate, słońce mi przez okno wpadało :)
Podcięłam dwa razy końcówki, z czego raz trochę za bardzo, ale nie płakałam, i tak idę do fryzjera jak będę w Polsce.

Poza tym zaczynają mi się włosy kręcić. Wizażu, chwała Ci za wątek dla CG.
Share This Post :
Tags : , ,

18 komentarzy :

  1. Rzeczywiście widać efekt, a jaka jest ich cena? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz sama :)
      http://www.domzdrowia.pl/93796,mega-krzem-z-metionina-60-tabletek-gratis-drugie-opakowanie-mega-krzem-60-tabletek.html

      Usuń
  2. jak Ci dużo urosły przez ten czas!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę ich spróbować, bo ostatnio włosy mi bardzo wypadają .

    OdpowiedzUsuń
  4. dłuższe, ale też jakby bujniejsze? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiadomo, że takie tabletki cudów nie zdziałają, są tylko dodatkiem do całej pielęgnacji włosów i nie można od nich nie wiadomo czego wymagać. Tutaj ładnie zadzialały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie je używam i jestem zadowolona efektami

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo urosły :) ja mam ogromny problem z wypadaniem i już nie mam na to siły..zdrowo się odżywiam, stosuję odżywki, łykam Belissę i brak efektu. Skoro Tobie, chociaż w jakimś stopniu te tabletki złagodziły wypadanie, to może pomyślę nad nimi przy zakupie kolejnych suplementów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj, bo nic nie tracisz, cenowo są akurat na plus :)

      Usuń
  8. Ja żywałam Vitapil i działał, teraz kupiłam skrzypo vitę i śmierdziona jak kocie jedzenie, nie kupię jej więcej

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt po jest świetny- widać że włosy są gęstsze. Chciałam uniknąć łykania tabletek, ale chyba sie skuszę bo naprawdę widać różnicę:0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po co unikać, skoro robią dobrze i nie przyprawiają o mdłości zapachem? :)

      Usuń
  10. CG?

    Kurde, moze by mi mama kupila i podeslala? :P Bo jak mowisz, ze robi :P
    A z cera cos robi, czy tylko wlosy i paznokcie?

    Na fotce widze , ze Ci urosly i wydaja sie byc grubsze ew. gestsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam większych problemów z cerą, więc Ci nie powiem. Włosy i paznokcie natomiast mam lepsiejsze. Jak chcesz to Ci kupie, jak w PL bede :P i są grubsze ;)

      Usuń
  11. Niedawno zamówiłam próbkę, ale realizują dopiero zamówienia z czerwca, więc jeszcze poczekam. Może skuszę się na zakup, jeżeli przypadną mi do gustu. Widzę u Ciebie niezłe efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widać znaczny efekt, jeśli chodzi o długość.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Ci, że nie czułaś tego zapachu i smaku bo jak na moje to jedno i drugie okropnie przypominało wymiociny -.-

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum