Autor: / 2 wrz 2012 / 22 Comments / ,

Mietowy makijaż - tutorial

Nie tak dawno zostałam poproszona przez jedną czytelniczke o wykonanie tutorialu do makijażu, w którym główną role zagra mieta. Makijaż w końcu zrobiłam, ale jestem mega niezadowolona, bo to pierwsza próba zrobienia tutka, i nie do końca ogarnełam. Niemniej wszystko prawie gra, wiec Zaraz zdjecia. Oczywiście standardowo - nie podkrecałam nic w fotoszopie, napis dodałam Skejpem. W rzeczywistości kolory były odrobine jaśniejsze, mieta była mietą, ale mój aparat w końcu mnie polubił i wyszło jak wyszło ^^'

Na start wybrałam mietopodobny cień z paletki Sleek Curacao i nałożyłam go na prawie całą górną powieke. Ominełam tylko wewnetrzny i zewnetrzny kącik.
 Nastepnie z palety Technic Electric wybrałam połyskujący i cudnie napigmentowany cień również mietopodobny i nałożyłam go nad ruchomą powieke. Oba kolory dociągnełam do wewnetrznego kącika oka i rozjaśniłam najjaśniejszym kolorem z palety SC.
 Kolejnym krokiem było nałożenie cienia w kolorze zgniłej zieleni w zewnetrznym kąciku.Początkowo miała to byc czerń, ale uznałam, że sporo takich makijaży było, pora na coś innego. Nie starałam sie zbytnio z zielenią, wiec jak widac leży jak leży ;)
 Nastepnie przy pomocy oliwki z palety TE Roztarłam zewnetrzny kącik, również nie starałam sie zbytnio.
  Dało to efekt mniej wiecej taki, jak na zdjeciu poniżej, wiec żeby wzmocnic miete dołożyłam jej troche (tej matowej ze Sleeka). Dolną powieke zaznaczyłam zgniłą zielenią, połyskliwym turkusem TE oraz prawiebielą Sleeka.
 Cienie roztarłam pod łuk brwiowy bardzo delikatnie, nie używałam już do tego żadnego cienia. Namalowałam kreske eyelinerem.
 Na linie wodną nałożyłam kredke FC, która nie posiada żadnego numerka.
 Pod dzióbkiem kreski dorobiłam białą kreseczke, która uwaliła mi jedną rzese, co zauważyłam dopiero na zdjeciu. Na końcu mocno wytuszowałam rzesy. Z czarnej kreski można spokojnie zrezygnowac, wtedy efekt bedzie delikatniejszy. W wersji dziennej makijażu dla mnie wygląda to tak:
 Do makijażu oka użyłam cieni z palet Sleek Curacao i Technic Electric, eyelinera Eveline, Tuszu do rzes L'Oreal, turkusowej kredki FrontCover i białego korektora Kobo. Nie użyłam bazy.

Share This Post :
Tags : ,

22 komentarze :

  1. Bardzo ładny makijaż, ale dla mnie trochę za bardzo intensywny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie był tak mocny w rzeczywistości, aparat podkrecił kolory :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wyszło:) Dla mnie za kolorowo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super makijaż, akurat w moim stylu :) Napalałam się kilka razy na tę paletkę Technic, ale przypominam sobie o niej za każdym razem kiedy fundusze się kończą :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie do siebie pasują te odcienie;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że źle wyglądam w niebieskich cieniach, bo bym chętnie wypróbowała makeup. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyszło ;) Podoba mi się mięta na powiekach ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny makijaż ;-)
    I nie mam tego talentu malowanie siebie kogos wychodzi mi okropnie ;-)
    Zapraszam do mnie http://vickiandmyworld.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym móc się tak wymalować.. :D
    ale przy mojej cerze i niebieskich oczach cienko by to wyglądało, a szkoda..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam wierze, że dałoby rade coś wykombinowac :)

      Usuń
  9. przepiękny efekt końcowy !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż i Twój tutorial też!:) Ja tam bym była zadowolona:D
    Muszę go wypróbować ^^ Myślę że podkreśli moje zielono niewiadomojakie oczyska:D:P
    Pozdrawiam serdecznie:D:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda niesamowicie. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum