Autor: / 30 wrz 2012 / 20 Comments / , ,

Chit Chat Glitters

Dawno temu będąc na zakupach zaopatrzyłam się w dwa lakiery brokatowe. Wybór był całkiem spory, ale w ciemno kupować nie chciałam, tym bardziej, że z tymi lakierami jeszcze nie romansowałam. Zdecydowałam się na dwa kolory, na które miałam większy bądź mniejszy plan. Plany te przedstawię niebawem, bo efekty bardzo mi się podobają. Dziś zapoznam Was tylko z marką.

                                                                      Cena / Price:                                                                         
W Poundlandzie 1f. Czasami w promocji 3za2 :)

                                                                Pojemność / Capacity:                                                                 
12 ml. Butelka jednak jest spora, i śmiało powiedziałabym że to 15ml. Winą obarczam grube szkło.

                                                            Moja opinia / My opinion:                                                              
Generalnie stojąc przed wyborem między glitterami i zwykłymi lakierami wybrałam to pierwsze. Niestety zazwyczaj spotykam tu rozwarstwione lakiery, których nie chcę mieć. Bałabym się nałożyć je na paznokcie, bo wyglądają naprawdę ohydnie. Raz znalazłam dostawę wartą uwagi, ale lakiery były tylko w trzech kolorach i żaden nie był mi potrzebny. Glitterów nigdy za wiele, więc zabrałam co chciałam i poleciałam do kasy. Dziś żałuję, że nie kupiłam reszty kolorów. Brokaty są naprawdę fajne, a to co przemawia na ich korzyść, to zmywanie. Wszystko schodzi naprawdę łatwo. Do tego lakiery mocno przedłużają trwałość mani. Zobaczcie jak wyglądają solo, a niebawem trochę z nimi powariujemy :)
Share This Post :
Tags : , ,

20 komentarzy :

  1. Glittery i schodzą naprawde łatwo? Wow, szkoda, że tej firmy nie ma w PL, chętnie przyjrzałabym im się bliżej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne:) Ja też uwielbiam lakiery ale ostatnio mam takiego lenia że walę na jednokolorowo;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też walę na jednokolorowo głównie, ale glittery schną szybko i utrwalają mi mani, więc co mi szkodzi czasami poużywać? :D

      Usuń
  3. Bardzo fajny efekt :) Ostatnio bardzo polubiłam wszelkie glittery :)
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda ten topper :)
    Ja uwielbiam toppry z Essence <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od essence mam 3, i zauważyłam że one szybko robią się mocno żelkowe

      Usuń
  5. świetne są;3!
    ja jako że nie miałam szansy dobrać się do tego typu lakieru,sama go tworzyłam;) trochę brokatu i gwiazdeczek zmieszałam z bezbarwnym lakierem, i powiem że fajnie wyszło na paznokcich i nawet długo się trzymało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałam kiedyś zmieszać tak brokat. Cały opadł na dno i tyle z tego wyszło:P

      Usuń
  6. Uwielbiam takie lakier !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają bardzo ładnie, zwłaszcza z jasnym lakierem pod spodem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie się prezentują na paznokciach. : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za brokatowymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum