Autor: / 21 wrz 2012 / 29 Comments / , , ,

Kolejne okulary

Kiedy doszła do mnie druga paczka od firmoo byłam mocno zdziwiona. Przyszła mega szybko, co jest nowością, bo zamawiając cokolwiek na ebayu czekam nierzadko bity miesiąc. Można dostać szału.

Okulary dotarły i standardowo paczka zawierała etui twarde, miękkie, ścierkę, śrubokręt i śrubki. Na zdjęciu ich nie ma tylko dlatego, że o nich zapomniałam. Okulary na które się zdecydowałam są fioletowe z białymi uszkami. Nigdy nie miałam kolorowych okularów więc nadrabiam, bo za tą cenę warto!
Niestety pojawił się problem. Pomimo porządnego wymierzenia okularów które noszę i na ich podstawie dobranie tych od firmoo okazało się, że fioletowe są minimalnie za szerokie. Nie wiem gdzie jest błąd- na stronie czy w moich pomiarach. Okulary niestety nie posłużą mi poza domem, bo przy gwałtowniejszych ruchach głową zjeżdżają mi z nosa.
Oprócz tego wszystko cacy - okulary są solidne, porządnie wykonane i naprawdę dobrze się w nich czuję.
 Jak za pierwszym razem tak i teraz mam dobre wieści:
1) Okulary w sklepie można kupić "za free" płacąc jedynie za wysyłkę. Oferta dotyczy nowych klientów, ale podejrzewam, że mało z Was już zakupy tam zrobiło.
2) Okulary na stronie są w naprawdę niskich cenach. Jeśli nie odczuwacie konieczności posiadania marek "na wierzchu" i lubicie często zmieniać styl - warto zerknąć.
3) Na stronie funkcjonuje system wirtualnego przymierzania. Jeśli dobrze dodamy zdjęcie to będzie śmigał jak ta lala.

Aktualnie moja kolekcyjka okularów wygląda tak:
A w okularach z dzisiejszego posta wyglądam tak:

I nigdy nie sądziłam, że będę chciała jeszcze, jeszcze, jeszcze!
Share This Post :
Tags : , , ,

29 komentarzy :

  1. a jak z wysylka? do Polski tez wysylaja?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, wysyłają, i z tego co wiem kosztuje to ok 18-19 $, czyli nic w porównaniu z ceną okularów w PL :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak: ja mialam problem z dobraniem okularow w SpecSavers i dopiero optyk od nich mi pomogl- do tej pory mam blizne na nosie po okularach.
    I chociaz kusi mnie to, to nie zaryzykuje :( moze plastikowe? sama nie wiem.

    ja mam fioletowe. i obecnie czarno(przod)-zielone(boki). mialam tez czerwono-srebrne ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz w tych okularach.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne są. szkoda tylko, że zły rozmiar.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam czerwone okulary, ale u optyka zostały doskonale dopasowane i nie narzekam na nic. Twoje wyglądają ładnie, szkoda, że nie nadają się na wyjście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaale Ci w nich ładnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. pieknie Ci w tych okularkach! szkoda ze za duze

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tak w związku z postem zapytam, jaką masz wadę wzroku? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz :) No i te włosy <3 Ślicznie ułożone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci :) A te włosy to takie miałam jak wstałam, nie układałam ich ani nawet nie czesałam, tylko grzywkę zarzuciłam do tyłu, żeby mi pół twarzy nie zasłaniała :P

      Usuń
  11. Świetne,podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow ale Ci w nich ślicznie, pasują Ci

    OdpowiedzUsuń
  13. u optyka zrobia Ci je na ciepło...tak kupiłam sloneczne raybany- okazaly się za duże i u optyka zawinęli mi zauszniki, podniosło to noski, opkulary poszły głębiej i juz sa ok...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają ładnie, strasznie ci do twarzy w okularach. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Okulary bardzo twarzowe.Jaki to model? Szukam na ich stronie i jakoś znaleźć nie mogę...Wybór mają ogromny i ceny łaskawe dla kieszeni.Mam bardzo szczupłą twarz i wiele oprawek źle na mnie wygląda w związku z tym takie zakupy "na odległość" mogą się zakończyć totalną klapą.Z drugiej jednak strony te ceny, ten wybór i konkurencyjność w stosunku do cen polskich salonów optycznych. Ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ich już nie widzę, model to #DBSN5956 :)

      Usuń
    2. o, już wiem czemu ich nie znalazłam :)
      http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-1998.html

      Usuń
    3. Panno Dominiko, dziękuję za błyskawiczną odpowiedź :)

      Usuń
  16. Bo to sie do optyka trzeba przejsc zeby ci je dopasowali :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum