Autor: / 16 wrz 2012 / 10 Comments /

Makijaż Sleek The Original

Decyzja ostatecznie podjęta - Sleeki trafią na prostownicę a następnie do palet magnetycznych. Z tej okazji używam ich regularnie w celu sprawdzenia, które kolory zostaną ze mną, a które znajdą nowy dom. Dziś w ramach akcji Sleekowej makijaż wykonany przy użyciu palety Original.
Malowałam samo oko, stąd brak całej twarzy.

A teraz dobra wiadomość! Bądźcie czujne, bo w każdej chwili może wystartować konkurs z Nocanką! :)
Share This Post :
Tags :

10 komentarzy :

  1. Przepiękny fiolet. Poza tym robisz bardzo precyzyjną kreskę - ja jej nie umiem zawinąć tak przy końcu, bo wychodzą mi nierówne. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam często himalaje zamiast równej kreski, ale to kwestia dnia i tego, czy mam na czym podeprzeć rękę :P

      Usuń
  2. Podoba mi się to połączenie. Muszę sobie sprawić tą paletkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie robiłam chyba nigdy fioletowego makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum