Autor: / 7 wrz 2012 / 25 Comments / , ,

Brzoskwinka od BB

Pattern od BB Couture for Nails to lakier, który wybrałam jako pierwszy. Najzwyczajniej w świecie brakowało mi takich odcieni jak ten. Lakier wprost uwielbiam za kolor. Pełne krycie mamy przy drugiej warstwie, jednak lakier schnie troche długo. Jak już odczekamy tyle ile trzeba to mamy gwarancje, że mani jest nie do zdarcia. Po 8 dniach (!) zmyłam lakier i nie zauważyłam żadnych odprysków. Miałam jedynie starte końcówki. 
Nail varnish I chose first one is Pattern, from BB Couture for Nails. Simply my collection was missing such shades like this one. I just love it for its colour. We achieve full coverage with 2 coats but it takes little bit too long to dry. Once it's dry, nail varnish provides us with truly long lasting effect. After 8 days I just removed it with nail varnish remover (!) and I didn't notice any chipping. Only bit of wearing off.
Lakier jest dla mnie wprost idealny pod wzorki, dlatego też na zdjęciach mam niedoczyszczone skórki :) Kilka minut po zrobieniu zdjęć pojawił sie na nich kwiatowy motyw, który postaram sie Wam pokazać już niebawem. Razem z tuto rialem :)
For me this nail varnish is just perfect as base for patterns, that is why on pictures my cuticles are not cleaned properly:) Few minutes after those pictures were taken, flowery pattern appeared on my nails, which I will try to show you soon. Along with tutorial :D
Można go kupić TUTAJ
You can but it HERE
Share This Post :
Tags : , ,

25 komentarzy :

  1. oj piekny jest, zdecydowanie w moim guscie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny i delikatny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie odcienie.. serio utrzymal się 8 dni?szok:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, delikatny kolor
    Pięknie prezentuje się na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie się prezentuje! W dodatku zachwyca ta trwałość ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że chętnie obejrzałabym ten kolor na swoich paznokciach :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatny,ale bardzo bardzo fajny ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna brzoskwinka, oj ładna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten brzoskwiś, taki wesoły, ładny kolor, poza tym podobają mi sie Twoje pazurki, wypielęgnowane i mają ładny kształt:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny kolorek , mam podobny z Orly

    OdpowiedzUsuń
  11. aż taki długotrwały jest? ;o pewnie drogie są.

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorek naprawdę cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic nie jest ważne jeśli chodzi o ten lakier bo tek kolor jest mega wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie kolory, fajnie wyglądają na moich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tych lakierach !
    Ale kolorek jest przecudny !

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ten kolor, sama na niego poluję. : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolor! do nudziaków chyba bym go zaliczyła, brakuje takiego u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum