Autor: / 13 wrz 2012 / 18 Comments / ,

Zaległości projektowe - część druga

Ponownie post zbiorczy z nadrobionymi do jakiegoś stopnia projektami makijażowo - paznokciowymi. Udaje mi się powoli nadganiać braki :)

Rzut pierwszy - Projekt Finish i tydzień z glitterami :) Początkowo miałam całkiem inną wizję, ale złapałam lenia, i po prostu zmieszałam dwa lakiery - no7 Betty Blues i nieszczęsny Essence Blue Addicted. To pierwszy mani z Essenciakiem, które naprawdę lubiłam.
Obrabiając zdjęcia zabrałam się też za tydzień czwarty - shimmer. Tu było ciężej, ale ostatecznie dałam radę. Wena naprawdę mnie opuściła, aparat nie chciał shimmera uchwycić.. Ma-sa-kra!
 W następnym tygodniu kilka zdjęć z projektu księżniczkowego u Carmilli :)

Share This Post :
Tags : ,

18 komentarzy :

  1. Fajne efekty. Najbardziej podoba mi się drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy manicure, z glitterami - super.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też na glitterowy tydzień dałam blue addicted :D

    OdpowiedzUsuń
  4. glitter wyszedł genialnie, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza propozycja jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te drugie wyglądają jak takie słodkie czekoladki. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladne glitterki :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten pierwszy manicure bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze paznokietki są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne oba, ten drugi fajnie wygląda tylko niebieskie kuleczki mnie nie przekonują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miałam pod ręką żadnego lakieru, który byłby widoczny :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum