Autor: / 28 wrz 2012 / 31 Comments / , ,

Bronte

Czuję się strasznie, okropnie, jest mi niedobrze i nie potrafię się niczym zająć. Stąd chyba ta spontaniczna notka. Stało się dziś coś, co nawet mi się nie śniło, czego totalnie się nie spodziewałam i za co obwiniam siebie, głupi los, pieprzony przypadek i charakter mojej świnki. Ona była zawsze taka strasznie rozbrykana, biegała po całym pokoju, wchodziła do butów, nogawek, do torby... Gryzła gumowe kulki, takie dziwne paski które spinają kable, mój kabel od myszki
 Dziś standardowo prosię upominało się, żeby wypuścić je z klatki, co po zabezpieczeniu kabli oczywiście zrobiłam. Niestety z niewiadomych powodów świnia wlazła pod stopę lubemu, który akurat stąpał... Zakończenie chyba znacie... Szczęściem w nieszczęściu mamy samochód, nie było korków i weterynarz całkiem blisko. Jak to cholernie dziwnie brzmi...

Więcej już chyba do powiedzenia nie mam. Jestem w tym temacie jak dziecko...










Mam jeszcze informację dla osób, które chcą skorzystać z rabatu do sklepu kosmetykipolskie.com. Rabat jest ważny do końca września, czyli lada moment się kończy. Niestety, jeśli ktoś już z niego skorzystał, to nie może zrobić tego ponownie. Wynika to z zaostrzeń jakie ma dostawca e-sklepu, nie właściciel. Kod rabatowy macie po prawej w pasku bocznym.
Share This Post :
Tags : , ,

31 komentarzy :

  1. Ojojoj... Biedny Świniaczek :(

    OdpowiedzUsuń
  2. biedny świniak - aż mi ciarki po ciele przeszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pomyśl teraz co ja czulam widząc każdy ułamek sekundy i nie mogac nic zrobic :(

      Usuń
  3. Wyjdzie z tego, trzymam kciuki.
    Piosenka cudna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyjdzie... Juz jest za Tęczowym Mostem :( uśpiliśmy ją, bo nie było szans dla niej :(

      Usuń
    2. Ojej...przykro mi:/
      Trzymaj się!

      Usuń
    3. Przykro mi ...:/
      Trzymaj się!

      Usuń
  4. Przykro mi z powodu świnki :( Mam nadzieję, że będzie z nią ok.

    Bardzo ładna piosenka.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieje ze swinka przeżyła i będzie się miała dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi przykro:( wiem co czujesz.

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, życzę zdrówka prosiaczkowi. to takie pocieszne stworzenia...

    Pozdrawiam!

    niewidzialnym-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potraktuję te życzenia na zapas, oby prosiaczek który zamieszka z nami nie miał charakteru samobójcy. Wiem, że otrząśniemy się z tego i kupimy nowego przytulaka. Nie potrafię przyjąć do wiadomości, że ona już nie piszczy na nasz widok i że nie gryzie mi skarpetek i kapci..

      Usuń
  8. współczuję :( trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże...
    Mam ochotę Cię mocno przytulić, Domi. Naprawdę mocno.
    Tak bardzo mi przykro... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. koniecznie daj znac co z prosiakiem :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz naprawdę bardzo fajny blog! ;) Mi dziś też jest niezbyt fajnie - może jesienna depresja? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, z całym szacunkiem - przeczytałas posta do końca? Obawiam się że nie.

      Usuń
  12. Trzymaj się :* Szkoda świnki :( Ale tam jest jej dobrze. Zobaczysz,że jakoś to przecierpisz, i się ułoży. Też kiedyś miałam Świnkę. Wiem jak to boli :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Współczuję, też kiedyś miałam świnkę. To takie kochane stworzonka, że strasznie się cierpi po ich stracie. Trzymajcie się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dominika ;(((( biedna swinka ;( i Ty. I Luby tez, malo przyjemne jest zgniesc swinke :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Dominika ;(((( biedna swinka ;( i Ty. I Luby tez, malo przyjemne jest zgniesc swinke :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej, bardzo ci współczuję :( Wiem co czujesz - ja 3 lata temu straciłam królika (14 lipca 2010r). Był ze mną 5 lat. I do tego czasu jest mi smutno... :(

    OdpowiedzUsuń
  17. :***
    Aż sobie przypomniałam swoje prosiątko ;(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum