Autor: / 1 wrz 2012 / 23 Comments / , , ,

Primarkowe zdobycze

Dawno temu odwiedziłam Swansea gdzie zrobiłam napad na Primarka. Niestety nie dorasta on do piet temu w Londynie, wiec zakupy miałam skromne. Oprócz t-shirtu z Garfieldem skusiłam sie tylko na pyndzel do pudru i trzy lakiery Angelica. 
Lakiery mają przecudne kolory, i gdyby nie ich cena, to kupiłabym jeszcze pozostałe. Nie wiem, czy nie popełniłabym błedu.
Lakier nr 1 - Angelica 20 Hip Hop to taki żelkowy neon, który potrzebuje trzech warstw. Schnie w normalnym tempie, wiec jestem w stanie mu to wybaczyc. Niestety, pełnego krycia nie uświadczymy, chyba że nałożymy go na jakiś zbliżony kolor. (Łapy mam uwalone farbą, nie są nieumyte ;))
Nr 2 - Angelica 21 Holiday Fun to fiolet, który opalizuje na różowo, na złoto i na niebiesko. Na zdjeciach tego nie uwieczniłam, ale naprawde ładnie sie mieni. Ponownie potrzebujemy trzech warstw, które dają pełne krycie. W sumie nawet dwie by wystarczyły.
Ostatni Pan - Angelica 91 Vertigo to lakier, który kocham za kolor i nienawidze za to jaki jest. Nie wiem czy mam felerną butelke, ale lakier schnie cały dzień, ma bąbli wiecej niż woda mineralna gazowana i ciągnie sie jak guma. Boje sie go nałożyc bez nail teka, bo jestem pewna że odbarwi mi paznokcie, a jednocześnie rozważam, czy to nie wina NTFII, że tak bąbluje. Skórek nie czyściłam, bo i tak zmyłam go zaraz po zdjeciach.
Każdy lakier kosztował 2,50f (choc na stoisku jak byk stało 1f).
Share This Post :
Tags : , , ,

23 komentarze :

  1. Pierwszy to zdecydowanie mój kolor, ostatnio się na taki czaiłam w MACu, ale na razie trochę za wysoko cenowo :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiolet - boski. Granat też mi się bardzo spodobał, szkoda, że tak bąbelkuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Primark. Podoba mi się ten fiolet.

    OdpowiedzUsuń
  4. ten pomaranczowy bardzo ladny, a niebieski faktycznie babel na bablu..

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy ma cudowny kolor. A na tym niebieskim rzeczywiście pełno bąbli, szkoda, bo kolr świetny

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kolory, ale nie znam tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy i drugi mają prześliczne odcienie :D trzeci to nie mój kolor, ale tragicznie bąbluje

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 pierwsze cudne ;))))) ostatni mi by nie pasował, mam podobny kolor i jakoś nie maluję bo źle się czuję z takimi pazurkami

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy lakier najładniejszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie odcienie bardzo ładne :) A foto koszulki ? :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się pierwszy lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana nie chce sie madrzyc, ale masz bledy bo zamiast Angelica piszesz Agelica. Kolorki piekne, zwlaszcza ten pierwszy :P Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) nie raz pisze posty nocą, wiec po prostu połykam literki :)

      Usuń
  13. Fioletowy śliczny, ale ten ostatni to prawdziwy koszmarek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy najładniejszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj, rzeczywiście ostatni bardzo bąbelkuje :/ miałam pękacz złoty z tej firmy i nawet był ok. mam na blogu zdjęcia, ale słabe, na brzydkich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne odcienie lakierów do paznocki !Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2012/09/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Drugi mi się najbardziej podoba :)
    Na bąblujące lakiery najlepiej działa nałożenie Poshe albo Seche, bąble nie mają szans ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Żelkowy neon wpada w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolory lakierów świetnie się prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum