Autor: / 24 wrz 2012 / 36 Comments / , , , , , , , , ,

Pierwsze podsumowanie walki z pryszczami

Pokazywałam Wam jakiś już czas temu trzy kosmetyki, które dostałam w ramach współpracy. Podchodziłam do nich sceptycznie - nie będę ukrywać, że tyle się namęczyłam wcześniej w walce z wszystkimi niedoskonałościami, która nic nie dała, że po prostu nie wierzyłam że tu cokolwiek się zmieni. Pogodziłam się już z miejscami na twarzy, które oczyścić się nie chciały. Zaczęłam się smarować 5.09. Tym samym nie minął nawet miesiąc, a ja już pojawiam się z pierwszym postem na ich temat. Pierwszym, bo pojawią się jeszcze cztery. Każdy kosmetyk dostanie swój post, bo każdy na swój sposób polubiłam, natomiast za miesiąc, może półtora pokażę Wam kolejne porównanie mojej twarzy.

Bohaterami, którzy zmienili troszkę moje podejście do nich są biosiarczkowy żel do mycia twarzy, biosiarczkowa maseczka oraz biosiarczkowy krem.
Kosmetyków używałam naprawdę sumiennie, chociaż kilka razy zdarzyło mi się ominąć żel rano (lenistwo) oraz maseczkę. Starałam się jej używać regularnie, ale czasami po prostu nie miałam siły. Ostatecznie wszystkie moje leniwe dni mogę policzyć na palcach jednej ręki. Przez pierwsze 4 dni moja skóra wyglądała gorzej, niż zwykle. Miałam wysyp na prawie każdym możliwym miejscu, pełno małych krostek, bąbli i wszystkiego, co niechciane. Pomyślałam, że skóra się oczyszcza, więc kontynuowałam kurację. Zobaczcie same, jak z czasem wyglądała moja twarz:
Myślę, że dużo tutaj mówić nie trzeba, bo wszystko widać. Na dniach pojawią się opisy poszczególnych kosmetyków, dzięki czemu może też się skusicie.


Kosmetyki można przejrzeć TUTAJ  a po prawej na blogu znajduje się kod rabatowy, dzieki któremu te i pozostałe kosmetyki ze strony możecie kupić z rabatem :)
Share This Post :
Tags : , , , , , , , , ,

36 komentarzy :

  1. Patrzac jak likwiduja sie te czarne dziadostwa to az zapragnelam miec te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  2. o proszę, jakie ładne efekty! ja teraz testuję Novaclear, maseczkę, i w sumie mam na twarzy wysyp jak rzadko - mam nadzieję, że szybko zejdzie na rzecz czystej, gładkiej cery (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekty widać gołym okiem! Ja właśnie rozpoczęłam nowe kroki w swojej pielęgnacji i widzę efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zzarla mnie zazdrosc!!! Skora wyglada mega, szczegolnie, ze kuracja trwa tak krotko!!!!!
    Bede kombinowac skad to wziac :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz stąd :)
      http://www.balneokosmetyki.pl/pl/c/Cera-mieszana-zmiany-tradzikowe-zaskorniki/6
      a po prawej na blogu masz kod rabatowy :)

      Usuń
  5. o kurczę faktycznie świetne efekty!
    Gdzie można dostać te cuda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj: http://www.balneokosmetyki.pl/pl/c/Cera-mieszana-zmiany-tradzikowe-zaskorniki/6
      po prawej na blogu masz dodatkowo kod rabatowy :)

      Usuń
  6. wow, zginęły nie tylko pryszcze, ale i wągry!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzję;D Od lat walczę z trądzikiem... I nawet hormony nie są w stanie całkiem tego zniwelować :(

    OdpowiedzUsuń
  8. spora różnica w tak krótkim czasie :) bardzo agresywne są te kosmetyki ? będę wypatrywała recenzji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem agresywne nie są, ale ja się na składach nie znam

      Usuń
  9. Zdjęcia chyba najlepiej obrazują skuteczność. Już tyle dobrego się o tej marce naczytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam z nią pierwszą styczność, nigdzie nic nie czytałam, żeby się przypadkiem nie zasugerować :)

      Usuń
  10. efekt jest naprawdę fajny, aż ja zaczęłam nad nimi myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale różnica :O też by mi się przydała taka kuracja, próbowałam już prawie wszystkiego i nadal mam na twarzy takie miejsca, w których nic nie pomaga :/ ach, jakby tak mieć buźkę jak laleczka ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczena mi opadła, po takim krótkim czasie takie efekty?! Czekam na opisy kosmetyków, może i ja się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja tyle rzeczy juz przesprawdzalam od tanich po drogie i po bardzo drogie i za wiele nie daly wiec musze jeszcze sprobowac to..
    dzięki za super post:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia mówią same za siebie! :) ja niedawno kupiłam sobie ten zestawik i od niedzieli zaczynam testowanie :) jeśli efekty będą takie jak u Ciebie to będzie super :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega różnica :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum