Autor: / 17 wrz 2012 / 21 Comments / , , ,

MUA Pretty Pastels

W Superdrugu była promocja. Po wydaniu 8f (w mieście u mojej siostry wystarczyło wydać 4f) dostawało się paletę 24cieni (wartą 8f) za darmo. Skorzystałam, poprosiłam siostrę o pomoc. Wybierając paletę miałam problem, ostatecznie stwierdziłam że Pretty Pastels będzie najlepsza. Do tej pory nie wiem, czy nie wolałabym innej. A może wszystkie?

                                                                      Cena / Price:                                                                          
4 funty.

                                                                Pojemność / Capacity:                                                                 
9,6g. To daje ok 0.8g pojedynczego cienia.

                                                              Dostępność / Availability:                                                             
Internet, Superdrug.

                                                                      Kolor / Colour:                                                                      
12 pastelowych kolorów.
Lewa szóstka:
Prawa szóstka:

                                                                   Skład/ Ingredients:                                                                   
Talc, Mica, Magnesium Stearate, Bis-Diglyceryl Polyaclyladipate-1, Ethylhexyl Palmitate, Polybutene, Dimethicone, Methyl Paraben, Propylparaben, Cl 77891, Cl 77491, Cl 77492, Cl 77499, Cl 77007, Cl 77742, Cl77510

                                                            Moja opinia / My opinion:                                                             
Wielokrotnie już markę MUA zachwalałam. Nie zamierzam się powtarzać. Cienie są standardowo świetne. Troszkę ubolewam, że to nie maty, ale nie ma tego złego co by na dobre...
No! Swatche są, więc może jeszcze jakieś przykładowe makijaże? :) Paleta solo jest mi mało przydatna, beże są świetne, ale mi brakuje jednego mocnego akcentu. W tym przypadku użyłam po prostu kredek, natomiast na co dzień sięgam po ciemniejsze cienie z innych palet, coby nie było zbyt jasno na oku :)

 Jestem chora, dlatego totalnie nie mam ochoty na bardziej treściwe notki.
Share This Post :
Tags : , , ,

21 komentarzy :

  1. Fajowe :) jednak Twoje oko chyba wolę w ciemniejszych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądają, widać, że są kremowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka wygląda bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna okazja i bardzo przyjemne kolory cieni.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę zdrowia:)
    Zostałaś wyróżniona na moim blogu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzialam ostatnio te palety MUA w Superdrugu i bardzo mi sie podobaly, ale stwierdzilam, ze mam ich od groma i ciut ciut :P

    Ladne kolory, ale ja w sumie takich nie uzywam a podobna paletke mam z firmy 17 :P albo collection 2000

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają bardzo fajnie:) Mnie zawsze brakuje ładnych jasnych pasteli do wewnętrznego kącika:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam paletke undressed z MUA i bardzo ja lubie, teraz ogladam sie za jakas bardziej"kolorowa" bo mojama ma odcienie brazow i szrosci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam Undressed, ale mam brązy w Stormie, a jeszcze na Au Naturel się czaję, więc odpuściłam.

      Usuń
  9. paleta prezentuje się kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w paletce wyglądały na bardziej matowe. ale mimo wszystko trzeba przyznać, że kolory są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  11. dosc fajnie wyglada... ale przyznam ze w tak delikatnych odcieniach preferuje jednak pastele :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie blade te kolory, tak jak piszesz przydałby sie jakis wyrazisty akcent...

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi się podoba taka paletka, ostatnio w ogóle mam jakiś szał na punkcie perłowych/pastelowych kolorów.. (;

    OdpowiedzUsuń
  14. No całkiem niezła paletka. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne kolorki :) takie świeże i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum