Autor: / 9 wrz 2012 / 24 Comments / , ,

Juliet, oh Juliet!

Pora na ostatni egzemplarz lakieru od BB Couture for Nails. Tym razem to ciemniejszy nudziak, a jak już pewnie wiecie takie kolory uwielbiam. 
Time for the last nail varnish from BB Couture for Nails. Darker nude but as you already know I love such colours.

                                                                      Cena / Price:                                                                          
$10.95

                                                                Pojemność / Capacity:                                                                 
15ml

                                                              Dostępność / Availability:                                                             
Można go kupić TUTAJ
You can buy it HERE

                                                                  Opakowanie / Pack:                                                                   

                                                            Moja opinia / My opinion:                                                              
Lakier ma klasyczne, dwuwarstwowe krycie i schnie dośc szybko. Po 4 dniach miałam mały odprysk, ale bardziej z mojej winy. Lakier idealnie pasuje pod wzorki. 
Varnish has classic two-layered coverage and dries fairly quickly. After 4 days small chip appeared, but it was out of my own fault. Perfect as base for patterns.  
Jest nieco gestszy niż Kamikaze. Wygląda naturalnie, kobieco i elegancko.
Slightly thicker than Kamikaze, looks very natural, womanly and elegant.  
A tu w gratisie jeszcze głowa lubego! :)
And here, as freebie, you have my dearests' head ! :)
Share This Post :
Tags : , ,

24 komentarze :

  1. Śliczny kolor, taki łagodny, uroczy i pasuje do wszystkiego !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam poodbny z L'oreala..w tej chwili nie jestem w stanie sprawdzić jaki ma nr, ale podobny :) ładny w sensie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny, na jesień jak i na inne pory roku świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie kolory :) mam ich sporo, ale ciągle mi mało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie pasuje do Twojej karnacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubie takie kolorki jak mam pazurki nie zapuszczone albo w kiepskiej formie i do tego sie spieszę! Wtedy króciutkie paznokcie nie rzucają sie tak w oczy;) i ewentualne nie dociągnięcia w szybkim malowaniu;) kolor jest elegancki, do wszystkiego pasuje;) za to go lubię! Kocham czerwienie i intensywną malinę, ale to głównie na pazurkach u stóp, na dłoniach jak uda mi się zapuścić.

    OdpowiedzUsuń
  7. peiknie wyglada :) ja jednakze wole bardziej żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki fajny ten nudziak, nie za jasny, nie za ciemny - super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny lakier :) Właśnie takiego szukam, wybieram się na wesele i idealnie by mi pasował ;))
    Dodaję do obserwowanych :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam bardzo ladny nude z Vipery :) kolorek 16,polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi sie podobaja takie kolory! Niestety obecnie nie maluje paznokcji, gdyz i poniewaz (:D) musialam spilowac paznokcie i te od lewej reki ciagle mi sie teraz lamia :/

    OdpowiedzUsuń
  13. ach, cudny ! w PL pewnie nie do zdobycia ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewam, że głównie ze strony da się go zamawiać

      Usuń
  14. Hym, hym, hym.... :)
    Jedyne, czego teraz potrzebuję na gwałt, to tak naprawdę tylko puder sypki i korektor. Odstawiam podkłady. :D :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jej :> ale piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi się ten odcień

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny odcień, wykończenie i zadbana płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki śliczny i jakie ładne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie się błyszczy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum