Autor: / 19 wrz 2012 / 28 Comments / ,

Zbiór ulubieńców lakierowych

Kolekcji ulubionych kosmetyków część druga. Dziś - lakiery. W cyfrach jest ich dużo, sama się zdziwiłam - 243 licząc z tymi, które mam w Polsce. Mimo to takich naprawdę lubianych i używanych zawsze, kiedy potrzebuję pewności, że mani zrobię szybko i że przetrwa kilka dni jest niewiele. Niewiele w porównaniu z liczbą całkowitą :P

Przede wszystkim znowu mały podział.

1) Lakiery mniej lub bardziej nude.
Top Flex 229 Carmel, Virtual 169 Pure Angel, Sally Hansen 78
Sealed With A Kiss, Hema 12, BB Pattern
2) Lakiery jasne, pastelowe, które są odskocznią od również jasnych nudziaków. Przedostatni wcale tak bardzo pomarańczowy nie jest, światło zrobiło mi psikusa :)
Ciate Purple Sherbet, BB Hoochie Coochie Man, Nails Inc bez numerka
, Rimmel 705 Tangy Tangerine, Essie 202A Bangle Jangle
3) Lakiery ciemne, które ratują mnie w momencie totalnego braku weny, kiedy chcę zwrócić na paznokcie uwagę
Miyo, 17 Sulk, Rimmel 193 Black Cherries, No7 Betty Blues,
Bourjois 30 Noir de Chine
4) Lakiery żywe, kolorowe, idealne wbrew pozorom nie tylko na letnie dni
Top Flex 231 Be Happy, Rimmel 700 Block Your Green,
Oriflame Hot Spot Pink, BB Kamikaze, Angelica 21 Holiday Fun
5) Glittery, i wszelkie udziwniające topy, które ratują wszystkie mani po nocy z odbijającą się pościelą.
Accesorize Emerald City, Accesorize Magic, Chit Chat Pink,
Essence 67 Make It Golden, Essence 02 Circus Confetti

Jak widzicie nie jest tego dużo. A jak u was? Macie takie lakierowe faworyty do których wracacie? :)zz
Share This Post :
Tags : ,

28 komentarzy :

  1. ja ze swoich 80 (co za mała kolekcja w porównaniu do ciebie :( ) też mam małe grono tych które naprawdę lubię- może jest ich 10- nie więcej. Na pewno nie ma w niej gitteró za problem z ich zmywaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nawet nie zwracam uwagi na zmywanie :P przywykłam do tego

      Usuń
  2. też mam topper z Essence 02 circus confetti. Jest super :) W ogóle lubię toppery Essence.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię pastele niebieskości i róże :D

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie faworytami są zdecydowanie nudziaki, któe są odpowiednie na każdy dzień, ostatnio też brązy i bordo. zazdroszczę kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie tak. Też mam lakiery, które używam dość często ;)

    + Zapraszam Cię na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy i drugi zestawik, to zupełnie w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same piękne kolorki, chyba się zakochałam :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię lakiery z Virtual :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie Orly - Oui gdy idę na imprezę, wygląda zawsze rewelacyjnie i do wielu rzeczy pasuje. Podałabym więcej ale nie chcę wygrzebywać teraz pudełek z szafki i szukać numerków ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie jestem fanką pokazanych na ostatnim zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo widzę Ciate. :) moimi faworytami są Miyo Nailed It. Są zdecydowanie lepsze od Mini Dropsów - tylko trzeba je zabezpieczyć topem, bo lubią się wycierać. Lakiery Colour Alike też są warte polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. pewnie, zawsze, gdy nie mam pomysłu, sięgam po czerwień - niezależnie jakiej firmy, ewentualnie robię frencha ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się czerwony przejadł. Na wszelkie wesela czy inne zloty familijne czerwony musi być, natomiast na co dzień odstawiam go, sama nie wiem dlaczego

      Usuń
  13. Spora kolekcja ; ) ładne kolorki ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurde, aż tyle lakierów?:D wow! I Essie widzę:D moja ulubiona firma ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie mi się podobają!;d
    pozdrawiam,zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciate ma uroczą buteleczkę. :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerwień idealna- China Glaze Hey Sailor i bez różu ani rusz... OPI Kiss Me On My Tulips:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widze, ze Essiaczek ode mnie i nawet czahny jest <3 Milo, milo! ;)
    Ladne kolory, fajne, te Twoje topy!

    Proponuje trade'a ;P ale to na fb/maila

    OdpowiedzUsuń
  19. ponad 200 lakierów to na prawdę imponująca kolekcja :)Ja mam ich 21, ale używam w sumie tez tylko kilku, a ostatnio w sumie tylko odżywki, ale był czas, gdy lakierów miałam całą siatę, codziennie inny kolor na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  20. O mamusiu, ile Ty tego masz! :O
    Muszę przyznać, że kolekcja jest niesamowicie imponująca - nie tylko ze względu na ilość. Moja siostra zaczęła regularnie odwiedzać Mirrorowisko i stwierdziła, że macie bardzo podobny gust :)
    A lakiery nude i pastele podobają mi się najbardziej. Na razie jestem w trakcie zabaw z odżywką 8w1 Eveline, jestem ciekawa efektów.

    OdpowiedzUsuń
  21. ładna kolekcja :) moi ulubieńcy to albo nudziaki, albo błotne szarości ;) czasem wpadnie coś innego dla odmiany.

    OdpowiedzUsuń
  22. Imponująca kolekcja, ale kolorki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum