Autor: / 13 wrz 2012 / 21 Comments / , ,

Pseudowygrana

Dawno, dawno temu za górami, za lasami... zapędziłam się. Jakiś czas temu u Kasi nikt nie zgłosił się po odbiór nagrody. A ja tak po prostu dla żartu napisałam, że jak nikt nie chce, to ja przytulę. No i przytuliłam, a niespodzianka była ogromna!

                                               Opis ze strony producenta / Producent says:                                                
Wonder Nails to trzy mini kolekcje kolorystyczne inspirowane trendami, wokół których toczy się moda wielkiego formatu w sezonie wiosna/lato 2012. W dostępnej kolorystyce każdy znajdzie coś dla siebie. Color Power to 6 energetycznych kolorów. Nasycone, neonowe odcienie rewelacyjnie komponują się z letnią opalenizną zarówno na paznokciach stóp jak i rąk

                                                                      Cena / Price:                                                                          
Ok 6zł.

                                                                Pojemność / Capacity:                                                                 
7ml.

                                                              Dostępność / Availability:                                                             
Drogerie z szafami Wibo, część mniejszych drogerii, sklepy online.

                                                                      Kolor / Colour:                                                                     
Lakier to mocny, ciemny pomarańcz który przy pierwszej warstwie kryje prawie idealnie.

                                                            Moja opinia / My opinion:                                                              
Lakier kolorem mnie złapał. Nie posiadałam do tej pory takiego koloru w swoich zbiorach, dlatego gdy miałam do wyboru róż i ten właśnie pomarańcz nie wahałam się długo. Wg mojego reserczu moja butla to nr 3. Nie wiem dlaczego na stronach widnieje informacja, że to czerwień, ale nie moja to stprawa :) Tak czy siak trzyma sie skubany uparcie moich paznokci, a co najważniejsze - nie odbarwia ich! Dodatkowy plus za małą butelkę, przynajmniej zdążę go zużyć :)

Share This Post :
Tags : , ,

21 komentarzy :

  1. Śliczna przytulanka:) Fajnie, że nie tylko pięknie wygląda, ale i się dobrze trzyma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny kolor, ja czerwieni mam juz az nadmiar :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze , masz przepiękne paznokcie.Ich kształt i w ogóle sposób malowania są idealne :)

    Jak lubisz rozdania to zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyków :)

    mariposabeautyblog.blogspot.com

    Pozdrawiam


    P.S Koniecznie zajrzyj na wymianki i bazarek.Może akurat cosik ci wpadnie w oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten kolorek. Niestety lakierów mam pod dostatkiem i obiecałam sobie, że dopiero jak wykorzystam jakieś dwa, kupię sobie kolejny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor, intensywny i mega błyszczący z pewnością warty "przygarnięcia" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a to Ci fajna niespodzianka :D bardzo ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor, może się wybiorę po niego do rossmana

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity kolor. Właśnie poszukuję czegoś podobnego, więc ten może okazać się idealny.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kolorek świetnie prezentuje się na twoich paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi sie ten kolor podoba, taka intensywna cegla.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum