Autor: / 13 lut 2015 / 7 Comments / , , , ,

Spirulina i keratyna

Pisanie postów o 8 rano nie idzie mi najlepiej, toteż błędy poprawię jak wrócę z pracy.

Zabieg chirurgiczny wyciął mnie z blogosfery skutecznie na dobre 2 tygodnie, co było widać bo postów nie pisałam wcale. Chwilami wyłam z bólu, dziś jest już dobrze więc chyba mogę wracać powoli. Tym samym kolejna część nadrabiania zaległości, które miały pojawić się już dawno, ale nie wyszło.

BingoSpa maska do włosów spirulina i keratyna to moja faworytka w kwestii zapachu, który jest naprawdę bardzo fajny. Konsystencja tak jak w przypadku wszystkich pozostałych masek które posiadam jest idealna - nie spływa, łatwo się rozprowadza i idealnie spłukuje. Zapach utrzymuje się na włosach kilka godzin ale jest bardzo słabo wyczuwalny. Wyjątkiem są sytuacje, kiedy dla wzmocnienia efektu mieszałam sobie maskę ze spiruliną sproszkowaną - wtedy zapach samej spiruliny trzymał się długo i nie było to zbyt przyjemne doznanie :P Opakowanie jak zawsze - duże, plastikowe, dość poręczne i umożliwiające wydobycie produktu do końca.

Maskęstosowałam na 2 sposoby - bez półproduktów i ze wspomnianą spiruliną. W pierwszym przypadku wolałam nakładać maskę pod czepek na 20-30 minut, wtedy efekty były rewelacyjne! Nakładana na 10 min działała podobnie, różnica była w zasadzie niewielka ale jednak z wygody wolałam czepek. Włosy po masce były wygładzone, dociążone, zyskiwały trochę na objętości, końcówki były idealnie lejące i sypkie a nie jak do tej pory pozbijane w dredziki. Nie zauważyłam, żeby przetłuszczały się szybciej, sama maska nie wywołała też łupieżu.

Przy metodzie drugiej - tej z dodawaniem spiruliny - nie przeginałam i nie dawałam maski pod czepek, żeby włosy nie złapały aż tak zapachu alg. Jedyna różnica jaką wtedy zauważyłam był blask i łatwość w rozczesywaniu, jednak różnice były tak niewielkie że nie mieszałam maski za każdym razem bo nie było sensu. Moje włosy spirulinę uwielbiają, więc chłoną ją w każdych, nawet niewielkich ilościach i od razu widać na nich poprawę.

Do kupienia na stronie BingoSpa, oraz w większych marketach.

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , ,

7 komentarzy :

  1. super maska :) muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem na etapie początkowego włosomaniactwa. bardzo mnie zachęciłaś do tej maski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest śmiesznie tania, więc nawet do mieszania jej z półproduktami się nadaje świetnie :)

      Usuń
  3. Hehe spiruine tez mam, ale w tabletkach ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum