Autor: / 3 lut 2015 / 22 Comments / , , , , ,

I znowu naklejki wodne

Post z dziś to klasyczna zapchajdziura. Zaraz uciekam do pracy, natomiast wieczorem w końcu będę miała możliwość napisania 1-2 postów. W Polsce paznokcie przemalowałam raz, co daje mi średnio jedno mani na 8 dni. To naklejkowe zrobiłam dość dawno, ale część z Was kupiła u mnie naklejki więc uznałam, że pokażę jak się spisują. Kupuję je zawsze w tym samym miejscu i zawsze byłam zadowolona. Trzeba tylko pamiętać, żeby namaczać je w cieplejszej wodzie :)

Filozofii nie ma tu żadnej, ot paznokci malowałam na biało oraz fioletowo a następnie białe pokryłam naklejkami wodnymi. Na fiolet dodałam cyrkonie, które można było również w wyprzedaży kupić :) Całość pokryłam topem i nosiłam z dumą 3 dni, po czym okazało się, że ścieranie warzyw nie służy paznokciom :D

Wykorzystane lakiery:
Maybelline (zabijcie, nie pamiętam numerka)
Eveline Scarlett 550
Naklejki wodne Ebay
Cyrkonie Ebay
Bell BIO 3w1
Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , ,

22 komentarze :

  1. Chyba nigdy nie nauczę się tego robić. Dla mnie to jest jakaś czarna magia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepła woda, nożyczki i naklejki :D kilka minut roboty :D

      Usuń
  2. A myślałam że sama to malowalas, Bardzo realistyczne naklejki :-D fajnie :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, tak równo by mi raczej nie wyszło :) Dziękuję! :)

      Usuń
  3. Naklejki mają ciekawy wzór - fajnie dopasowałaś do nich lakier. Haha - tarka i paznokcie = katastrofa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tarka i paznokcie = placki ziemniaczane z dodatkami xD

      Usuń
  4. Sliczne naklejki i zdobienie!!!

    A jak spisuje sie ten bell 3w1?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go używam od ponad roku, jestem bardzo zadowolona. Szybko schnie, przedłuża trwałość. Ciężko mi tylko ocenić jak odżywia bo kiedyś świetnie sobie poradził i zapuściłam mocne paznokcie ale potem zaczęłam kłaść na nie fiberglass więc nie wiem jak długo taki efekt się utrzymuje :)

      Usuń
  5. Bardzo fajne naklejki i w ogóle całe mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne, uwielbiam zdobienia w takim klimacie. No i fiolet jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trafiłaś w me gusta bejbe ;D FIOLET KOCHAM <3 pięknie wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) I dobrze wiedzieć z tym fioletem :D

      Usuń
  8. Piękne są te naklejki, nigdy z czymś takim nie kombinowałam :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum