Autor: / 23 lut 2015 / 25 Comments / , , , ,

Marc Jacobs i naklejki wodne

 Po powrocie z Polski rozpakowałam sporą ilość lakierów od Marca Jacobsa. Uznałam, że chcę je przetestować jak najszybciej, więc wybrałam kolor i... uznałam że nie mam pomysłu. Otworzyłam szufladę z ozdobami ale tam też inspiracji nie było więc ostatecznie wybrałam naklejki wodne i z nimi skomponowałam mani. Muszę uszczuplić zapasy, bo chcę kupić nowe wzory ale nie mam na nie miejsca :D Trochę się tej kombinacji bałam, ale niepotrzebnie :)

Dzisiejsze mani jest bardzo proste w wykonaniu. Po pomalowaniu paznokci dwiema warstwami wybranego koloru dobieramy naklejki wodne, docinamy je w wybrany kształt i nakładamy na paznokcie. Po raz kolejny wykorzystałam naklejki które można było kupić na mojej wyprzedaży, jak widać trzymają się nieźle :)

Wykorzystane lakiery:
Marc Jacobs Lux
Naklejki wodne XF 1407
Bell Bio 3w1
Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , ,

25 komentarzy :

  1. Ależ cudne kolory:-)wiesz,piszesz,że to proste zdobienie ale wcale na takie nie wygląda.bardzo to wszystko efektowne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) naprawdę jest proste, wymaga tylko odrobiny cierpliwości :)

      Usuń
  2. Jaka śmieszna ta buteleczka ;D Kolorek fajny, taki seledyn i te naklejki idealnie dobrane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te buteleczki są fajne, ale tylko na pokaz. W Helmerze jakoś mi nie pasują :D

      Usuń
  3. Nie lubię za bardzo żółci na paznokciach, ale ten mani niezwykle mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie podoba mi się efekt, ale może dlatego, że nie moje kolory :)) Ale wiosna blisko :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na wykorzystanie naklejek, które są za wąskie na nasze paznokcie :) Na pewno kiedyś tak wykorzystam te, które myslałam, że już się do niczego nie nadadzą, bo są za małe :) Super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te w sumie za małe nie były, ale faktycznie można je tak wykorzystać :)

      Usuń
  6. Podoba mi się, takiego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorek fajny, dużo zyskuje w połączeniu z naklejkami :))
    i pomyśleć, że kiedyś omijałam wszelkie żółcie na paznokciach, ale ostatnio coraz bardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dalej omijam, muszę je czymś ozdobić żeby mi się podobało :)

      Usuń
  8. Fajnie to wygląda, nie używałam jeszcze takich naklejek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To zestawienie kolorystyczne jest obledne!!
    Nie wiesz czy te lakiery sa dostepne w polsce? Dla samej buteleczki kupilabym choc 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wydaje mi się, że w sumie w Sephorach / Douglasach powinny być :)

      Usuń
  10. bardzo fajnie, idealny na przywołanie wiosny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne te kwiatowe wstawki :)
    kolor lakieru nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum