Autor: / 25 lut 2015 / 10 Comments / , , , , , , , ,

Podobno niedawno były walentynki

Dla tych z Was, które celebrują trochę częsciej niż tylko 14.02 mam kolejne walentynkowe mani, którego nie zdążyłam opublikować na czas bo zapomniałam. Dalej jest różowo, różanie i dość delikatnie. No i w końcu mogłam użyć płytki Bridal 04, większość wzorów mi jakoś niespecjalnie pasuje. No i w sumie ćwieki też tu jakoś nie do końca mi pasują, ale dotarło to do mnie dopiero jak zobaczyłam zdjęcia :D

Na różowe tło nałożyłam białe róże. Kilka płatków wypełniłam różowo-czerwonym brokatem Lemax, który klasycznie nie ma numerka. Szlag by was, Lemaxy, za ten ubytek. W środki róż poleciały ćwieki i na to top. Bardzo przyjemnie nosiło mi się te kolory, więc pewnie to powtórzę. Dziwi mnie to, bo GR jest perłowy. Kryje świetnie, wysycha super szybko i mimo wcześniejszych wahań jednak ze mną zostanie :)

Gdybyście chciały złożyć zamówienie w BPS to przypominam o możliwości skorzystania z 10% rabatu :) wystarczy użyć kodu PDG10

Wykorzystane lakiery:
Golden Rose Color Expert 11
Lemax bez numerka
Sinful Colors Snow me white
Cyrkonie BPS
MoYou London Bridal 04
Bell Bio 3w1

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , , , ,

10 komentarzy :

  1. piękne, delikatne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny manicure :) Delikatnie i romantycznie :)
    www.kosmetyczna-podroz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdobienie :) szkoda tylko, że skórki troszkę obniżają poziom :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, niestety nowych nigdzie nie sprzedają a w mojej pracy ciężko o idealne :) Dziękuję mimo wszystko :)

      Usuń
  4. Zdobienie jest super, tylko jakos mi te cwieki tu nie pasuja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam w poście - też się do nich nie przekonałam :P

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum