Autor: / 19 lut 2015 / 22 Comments / , , , ,

Neon roses

Nadgodzin ciąg dalszy, codziennie wiszę na telefonie rozmawiając z Matką Rodzicielką i rozwiązując problemy. Powiem Wam, że chwilami mam po dziurki w nosie dorosłego życia i wtedy maluję paznokcie najbardziej kolorowymi lakierami jakie mam. Tym razem padło na neony, bo protestuję już dla zasady w każdej kwestii, a w pracy podobno neonów nie mogę nosić. Nie? No to patrzcie. I możecie mnie pocałować w nos :D

 Lakiery nakładałam cienkim pędzelkiem. Wcześniej nałożyłam małe porcje na podkładkę i z niej przekładałam emalie w losowe miejsca tworząc plamy. W kilku miejscach poprawiałam po wyschnięciu, bo piasek się tam w ogóle nie pojawił i było to widoczne. Następnie pokryłam paznokcie bardzo cienką warstwą rzadkiego topu i po wyschnięciu odbijałam różyczki. Zależało mi na tym, by na kilku paznokciach nie były na całości, co w sumie było błędem. Pomysł nie był zły, ale motyw kwiatów tutaj wygląda źle, bo się nagle urywa. Na koniec dodałam jeszcze jedną warstwę topu.

 Wykorzystane lakiery:
 
Lovely Ibiza 1
Lovely Ibiza 2
Lovely Ibiza 3
MoYou London Mother Nature 05
Bell Bio 3w1

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , ,

22 komentarze :

  1. Ciekawe pomysł, ale chyba wole bardziej delikatne.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te lakiery a nie miałam pomysłu na mani, bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się Twoje podejście :)) też tak mam - moje paznokcie - moja sprawa ;)
    a mani śliczne! różyczki pięknie się prezentują na takiej słonecznej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Niestety inni ludzie nie myślą, że paznokcie mogą być ważnym elementem dla nas :P

      Usuń
    2. chyba za stara jestem, żeby się jeszcze przejmować tym, co ludzie myślą ;)) z wiekiem przeszło mi przejmowanie się cudzymi wymysłami

      Usuń
    3. Też coraz mniej mnie to interesuje :)

      Usuń
  4. Podoba mi się ;P Neonki uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tę limitkę z Lovely :) Całość wygląda bardzo ładne, a dorosłość serio jest zła, tym bardziej, jeśli niektórzy zabraniają malować paznokcie na neonowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe mani ;)
    ja uwielbiam ten roż z tej serii lovely

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie tło i same stemple też <3

    OdpowiedzUsuń
  8. O doroslosci nie wspominam, choc w moim wieku powinnam przywyknac...

    A zdobienie jest piorunujace!!! Cudne!
    Ale przyznam, ze mnie podoba sie to co Tobie nie, czyli bardziej te pazurki gdzie wzor nie jest na calym paznokciu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Często tak mam, ze czytelniczkom podoba się to co ja jakoś odrzuciłam :D

      Usuń
  9. A mi się bardzo podoba wersja z urywkami róż :) Piasków nie lubię, a dorosłości jeeeszcze bardziej.. Fajnie było być dzieckiem! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I biegać po podwórku od rana do wieczora zamiast w pracy siedzieć :)

      Usuń
  10. super są te neony i róże piękne

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, neonowo ;) Przywołuje lato ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) o wiosnę najpierw bym poprosiła :D

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum