Autor: / 1 lut 2015 / 18 Comments / , , ,

Mermaid Tales

Wczoraj wieczorem wyobrażałam sobie, że jestem syrenką. Trzymałam w pysku szałwię, która po pewnym czasie zaczęła mi nawet smakować i zastanawiałam się jak szybko bym zwariowała, gdybym miała filtrować wodę z glonami i pływać wśród syfu zostawianego przez turystów. Póki co odpływam z bólu, szwy w buzi doprowadzają mnie do szału a dentysta-jełop ginął w męczarniach mojej głowy jakiś milion razy. Okropny ból, brak internetu i dni spędzone z M. odciągnęły mnie od bloga, ale tak musiało być. Każdy ma swoje priorytety, niestety.
Wracając do Syren - motyw ten zawsze szalenie mi się podoba. Mam muszelki, półperełki, doszły inne ozdoby mieniące się jak rybia łuska. Lakier z dzisiejszego postu kupiłam pod wpływem impulsu, ku mojej uciesze był przeceniony. Zapłaciłam za niego około 4zł i były to najlepiej wydane 4zł w listopadzie, bo wtedy go dorwałam. Nałożyłam go gąbką od połowy paznokcia, na to top, ozdoby i ponownie top.

Znowu przekombinowałam, ale to zostanie moim znakiem rozpoznawczym, bo ja lubię jak się dużo dzieje. Przy okazji muszę uporządkować ozdoby, bo więcej czasu zajęło mi znalezienie odpowiednich słoiczków niż nakładanie tego na paznokcie. Nie wiem co lepsze - kolorami, czy rodzajami? Co myślicie? A może jeszcze inna metoda? Dodam, że ozdoby trzymam w słoiczkach, a słoiczki w kasetkach. Na wszystkie zaległe komentarze odpowiem dziś i jutro rano, na maile zdecydowanie jutro. Post o PayPalu pojawi się we wtorek, bo już jest gotowy i brakuje mi tylko jednego screena, którego zrobię po zaksięgowaniu wpłaty :)

Gdybyście chciały złożyć zamówienie w BPS to przypominam o możliwości skorzystania z 10% rabatu :) wystarczy użyć kodu PDG10
Wykorzystane lakiery:
Angelica
Ozdoby - Ebay / BPS
Sally Hansen Insta Dri

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , ,

18 komentarzy :

  1. wow jakie pomysłowe zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie pomalowane ładnie, ale te ozdoby jakoś mnie nie przekonują w tym wydaniu:/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tego typu motywy, Tobie to zdobienie wyszło przepięknie!
    Angelica cudny lax <3
    oby ból zębów szybko minął :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna syrenka, jak dla mnie wcale nie jest przekombinowane :)
    Według mnie najlepiej w kasetkach wg. rodzajów (w sensie jedna kasetka z ćwiekami neonowymi, druga ze złotymi, inna z cyrkoniami, inna z brokatem itp.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) To z rodzajami ma sens. Z tym że czasami szukam kolorystycznie zestawów i wtedy tak jest łatwiej :/

      Usuń
  5. Jejć prześliczne! Cudowne! Bardzo mi się podobają <3 I to jak najbardziej moja tematyka :D Moje zamiłowanie i moja pasja. Syreny, morze i paznokcie :) Z pewnością takie paznokcie nosiłabym o każdej porze roku aby przypominały mi o tych cudownych letnich miesiącach

    OdpowiedzUsuń
  6. nie widzę tu przekombinowania... bardzo lubię jak na paznokciach "się dzieje" ;)) tu jest delikatnie, ale z ozdóbkami - dokładnie tak syrenkowo :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja uwielbiam jak się dużo dzieje, ale zazwyczaj nie na moich paznokciach. Czasami muszę się wyszaleć :D

      Usuń
  7. Zdobienie bardzo ladne, ale na co dzien chyba niepraktyczne ;)
    Wspolczuje bolu, nic przyjemnego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Mnie zupełnie nie przeszkadzało.
      Ból i owszem, przyjemny nie jest. Nawet Ketonal na mnie nie działał :X

      Usuń
  8. Ja niestety jestem na nie, ale lakier śliczny i muszelki przecudne ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum