Autor: / 18 lut 2015 / 26 Comments / , , , , ,

Mermaid Tears

Macie czasami tak, że czujecie wewnętrzną pustkę? Że czegoś/kogoś brakuje Wam na tyle, że jest to aż męczące? Mam tak teraz, i w zasadzie nawet paznokci nie chce mi się malować. W ramach protestu chciałam potestować stemple na jasnym tle. Uznałam że totalnie gołe paznokcie też nie są dobrym pomysłem, więc poszalałam z ciętą folią Models Own. Raczej się nie polubimy, więc jakby ktoś chciał, to mam 4 sztuki na zbyciu ;)

 Stemple miały być inne, ale mam postanowienie - chcę chociaż raz użyć każdego wzoru. Raz użytych nie czyszczę, dzięki czemu wiem, które jeszcze nie były na paznokciach :D No i trafiło na ten. Trochę pusto mi było, więc dodałam kilka cyrkonii i top. Nie jestem jakoś super zachwycona, ale całość mi się podoba. Flejksy bardzo ładnie błyszczały w słońcu, ale na zdjęciach słabo to widać niestety.

Gdybyście chciały złożyć zamówienie w BPS to przypominam o możliwości skorzystania z 10% rabatu :) wystarczy użyć kodu PDG10

Wykorzystane lakiery:
Cyrkonie - BornPrettyStore
Models Own Mermaid Tears
Golden Rose Rich Color 35
MoYou London PRO XL 03
Bell Bio 3w1 (Brak na zdjęciu)

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , ,

26 komentarzy :

  1. nie no widać flejksy : ) i są najfajniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, cztery flachy jednego lakieru? :O Czy może to różne wersje?
    Mnie się całkiem podoba, chociaż taka folia chyba na ciemnym dopiero pokazuje, co potrafi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny efekt. Dobrze wiedzieć że nie tylko moim skórkom zima daje się we znaki ;) Jednego dnia dłonie wyglądają całkiem ok a następnego przesusz totalny -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie zima to jedno, dochodzi praca i aceton, którym ostatnio sporo czyściłam :/ Ale uznałam że nie ma sensu tego całkiem fotoszopować, niech ludzie wiedzą że to nic złego mieć suche skórki

      Usuń
    2. Ja swoich też nie fotoszopuję, czasem jedynie rozjaśnię, przyciemnię czy trochę kontrastu dodam, wykadruje, dodam napis i tyle ;)
      Dokładnie! Nasze dłonie w końcu rzadko kiedy wyglądają jak te z reklam ;)

      Usuń
    3. Ja kontrastem też muszę się bawić, mój aparat często zjada kolory :(

      Usuń
  4. Dobry sposób z tym nie czyszczeniem. Obiecałam sobie, że póki nie użyję każdego wzoru z każdej płytki to nowej nie kupię - zobaczymy jak długo wytrwam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. boska ta Modelka <3
    całość bardzo mi się podoba, świetne stemple :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Modelka na ciemnym lakierze ładniej wygląda :)

      Usuń
  6. A mi się ta folia z Models Own podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona ma wadę - jak jest zagięta to odstaje od paznokcia lekko i ja to skubię :P

      Usuń
  7. Te stemple są śliczne, a cyrkonie dodają subtelnego uroku:)ps, a co do wewnętrznej pustki... to czasem są po prostu gorsze dni i musimy je po prostu jakoś przeżyć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie kupujesz dodatki? :) cyrkonie zawsze zamawiam przez internet ale obawy o kiepską jakość zawsze mi towarzyszą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie ebay, i zazwyczaj z hong kongu bo taniej a to to samo co w sklepach u mnie. Zdarzają się gorsze jakościowo, ale zdecydowana większość jest naprawdę fajna :)

      Usuń
  9. Dobry pomysł z tym użyciem wszystkich wzorów- nie raz miałam takie postanowienie, ale jakoś dotychczas nie wyszło, może nie czyszczenie płytek pomoże :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi pomaga do pewnego momentu :P są wzory które wręcz uwielbiam i jednak zdarza mi się je czyścić :)

      Usuń
  10. Bardzo ladne zdobienie, ale kojarzy mi sie z elegancja, na szczegolna okazje, nie na codzien. Nie wiem co na to wplynelo ale tak je odbieram, jako bardzo eleganckie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum