Autor: / 12 lut 2015 / 28 Comments / , , , , , ,

Love letters

 Jako że asertywności nie znam wzięłam znowu nadgodziny w pracy. Tym samym znowu będzie mnie mniej przez jakiś czas, ale plus jest taki że kilka mani w zapasie mam. Dzisiaj kolejne Walentynkowe. Znowu odbijałam stemple, wkręciłam się w to strasznie odkąd mam dobre gumy :)
 Żeby nie było za dużo stempli dodałam nakładany gąbką top Life. Sam gradient pod stemplami też był dziełem przypadku, więc można stwierdzić że zaczęłam robić coś całkiem innego, po to żeby w połowie uznać że może to będzie mani walentynkowe :)

 Tutaj też debiutuje Lola - piękna czerwień od Marca Jacobsa. Kupiłam sobie kilka sztuk jego lakierów i poza lekko sztywnymi pędzelkami nie mam się do czego przyczepić. Są piękne, ładnie kryją i szybko schną :) Stemplowałam... Lolą, a jakże :) Większość kolorów MJ które kupiłam nadają się do stemplowania więc mam dwie pieczenie na jednym ogniu :)

Wykorzystane lakiery:
Marc Jacobs Lola
Sinful Colors Snow Me White
Life 02
MoYou London Festive 19
Bell BIO 3w1


Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , ,

28 komentarzy :

  1. Świetnie Ci to wszyło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych lakierow MJ, a buteleczke maja swietna! Sam kolor jest bardzo ladny!
    Zdobienie i polaczenie kopert z serduszkami jest swietne!

    OdpowiedzUsuń
  3. po prostu piękne! nie mogę się napatrzeć na te koperty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. elegancko :D stemple przepiękne i jaki uroczy top :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, świetnie ozdobione pazurki

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery, które są przeznaczone do zwykłego malowania, a nadają się na stemple bardzo cieszą :)
    Mani jest świetne, słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pazurki idealne na walentynki !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo tematycznie i czerwono;) Strasznie spodobał mi się czerwony lakier, nigdy takiego nie widziałam;)
    Zapraszam do mnie na walentynkowe zdobienie.
    nutkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! Świetne są te wzory ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, moge prosić o polecenie stępla?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja kupowałam kilka stempli na ebayu od róznych sprzedawców aż w końcu jeden był okej. Kupiłam też same gumy od MoYou, są fajne, miękkie, ale jednak one tyłka mi nie urwały. No i każdą gumę matowiłam blokiem polerskim przed użyciem :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum