Autor: / 9 lut 2015 / 20 Comments / , , , ,

Walentynkowe mani 1

 Walentynki coraz bliżej, pomysłów na mani w mojej głowie jest mnóstwo a czasu jak zwykle brak. Udało mi się stworzyć póki co aż jedno, i to tylko dlatego że doszły do mnie nowe płytki od MoYou London. Jestem okrutnie zawiedziona najnowszą serią. Na zdjęciach promocyjnych płytki były osadzone na różowym tle z sercem, białym królikiem i mopsem. Już widziałam te piękne kartoniki, ale nieeee! Nie proszę Państwa, MoYou poleciało w ciula i wpakowało walentynkowe płytki w złote kartoniki ze starej kolekcji. To jest do dupy i koniec.
Wracając do mani - tłem jest piękny lakier z Primarka, numerka dorwać nie mogę, nazwy też nie widzę. Jest ciemno bordowy i pięknie się mieni czerwonymi drobinkami. Kupiłam go przypadkiem i nauczyło mnie to, by częściej zerkać na półki w moim sklepie. Mały paznokieć zamalowałam złotym piaskiem a na reszcie stemplowałam złote serca. Kciuk serc nie dostał, tam powalczyłam z gradientem, który - mówiąc nieskromnie - wyszedł mi całkiem nieźle. Na koniec dołożyłam top.

 Wykorzystane lakiery:
P.S bez numerka
Barry M Majesty
Barry M Foil Effect - Gold
MoYou London Festive 19
Bell Bio 3w1

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , ,

20 komentarzy :

  1. Co do gradientu, to po prostu mówisz prawdę - wyszedł świetnie :) Całość bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądają te serduszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przeurocze:) nie mogę wzroku oderwać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gorgeous colors and design! love it

    Hope you can follow me back :)
    www.milimanicure.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Te serduszka bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten piaskowy Berry jest cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. złote stemple to jest to! bardzo fajna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorystyka nie do konca moja, ale zdobienie bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś nic nie mogę wymyśleć walentynkowego ostatnio, Twoja wersja bardzo mi się podoba na takim ciemnym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądają paznokcie , a gradient świetnie wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też mi się kciuk podoba, fajny efekt wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum