Autor: / 27 lut 2015 / 2 Comments / ,

PayPal: zakładanie konta i konfiguracja cz. 2

Część 1 TUTAJ.

Zakładamy, że macie już konto na PayPalu a na stronie Waszego banku zmieniłyście limity płatności internetowych na coś większego niż okrągłe 0zł. Co dalej?

Logujemy się na PayPala, przygotowujemy swoją kartę i klikamy w opcję dodania karty:

Dodanie karty jest bajecznie proste, wypełniamy tylko kilka pól, po czym sprawdzamy czy nasz adres się zgadza i klikamy Kontynuuj

Jeśli wszytko przebiegnie zgodnie z planem to pojawi nam się informacja o potrzebie potwierdzenia karty. Teoretycznie każą czekać, ale ja sprawdziłam konto od razu i przelew wychodzący był. Przelew zwrotny również się pojawił niewiele później.
 Sam przelew wygląda mniej więcej tak, a w zaznaczonym polu powinien być nasz kod, składający się z czterech cyfr.

Zapisujemy go, przechodzimy na stronę PP i wchodzimy w opcję Potwierdź kartę kredytową.

Wyskoczy okienko z możliwością wpisania kodu, co oczywiście należy zrobić i zatwierdzić.
Koniec. Karta została dodana, możecie zacząć zakupy. Warto usiąść i posprawdzać inne opcje, które PP ma dość czytelnie rozpisane.

WAZNE! Nigdy nie klikajcie w żadne maile, w których Paypal prosi Was o zweryfikowanie hasła, otwarcie jakiegoś pliku, wpisanie danych konta itp. PP tego NIE ROBI. Takie maile to scam, który naraża Was na utratę pieniędzy a to jest mało przyjemne :)

Za kilka dni dowiecie się jak powiązać PP z Ebayem a potem jak bezpiecznie kupować na Aliexpress :)
Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : ,

2 komentarze :

  1. Mam założone konto od pewnego czasu, bardzo prosta sprawa, ale wcześniej wydawało mi się to skomplikowane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, dopóki nie usiadłam na spokojnie i nie zaczęłam :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum