Autor: / 21 lut 2015 / 25 Comments / , , , , , , , , ,

Utopia

Skończył się dla mnie tydzień zapieprzu, to zaczyna się weekend. Sprzątanie zawsze spoko. No ale w sumie w czasie, kiedy wy to czytacie ja zapewne robię zakupy na cały kolejny tydzień. Potem jeszcze poskładać ubrania, wyprasować koszule i mogę się zrelaksować. Już rano zaczęłam, mogłam na blogu chwilę posiedzieć i posta napisać. Chwała mi za zapasowe zdjęcia, bo nowego mani pewnie przez miesiąc nie zrobię, tak mi się nie chce :/

Mani z dziś jest mało skomplikowane, ale robiłam je dość długo. Skórki zasuszone maską do farb, przynajmniej po gradiencie nie musiałam ich acetonem przemywać. No i właśnie - gradient. Utopia taka ładna, a na bieli się zgubiła strasznie. Na serdecznych sam piasek, bo mi się już kombinować nie chciało. Gradient pokryłam holo topem Safari i wystemplowałam kwiatkami MoYou. Na koniec oczywiście top i nicnierobienie przez 2h żeby się nie zepsuło :D

 Wykorzystane lakiery:
Sinful Colors Snow Me White
Models Own Utopia
Lovely Snow Dust 3
Safari bez numerka
Barry M Silver Foil Effect
MoYou London Mother Nature 04
Bell Bio 3w1

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , , , , ,

25 komentarzy :

  1. delikatnie ale z błyskiem, jest fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny manicure :-) u mnie na blogu również coś w śnieżnych kolorach :-) kurcze dlaczego ja nie mam tego lovely? On taki piękny jednak mam coś podobnego z rivrival de loop z Niemiec :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie mam dostępu do RdL, a mieli kilka kolorów które mnie kusiły :)

      Usuń
  3. Ładnie, chociaż ja wolę bez wzorków paznokcie u siebie :) Ewentualnie na jednym palcu.

    OdpowiedzUsuń
  4. serdeczny prezentuje się najpiękniej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się choć ostatnio stawiam na ciemne kolory i raczej niebłyszczące. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie delikatne a jakie niesamowite zarazem! Śliczne zdobienie :)

    MS journalistic

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne, ale ja mym nie dodawała brokatu na wzorkowate paznokcie, moim zdaniem psuje trochę efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie i tak i nie. Ja jedyny problem z brokatem mam taki, że ciężej zrobić ładne zdjęcie :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum