Autor: / 16 lut 2015 / 12 Comments / , ,

Nowe pędzle do nail artu

Jako że szlag mnie trafia od nadmiaru wszystkiego i nadeszła pora na wypierdzielenie w otchłań kosza na śmieci połowy rzeczy, które już nigdy nie zostaną użyte postanowiłam pozamieniać każde 2-3 kijowe rzeczy na jedną ale dobrą. Tym razem trafiło na pędzle do zdobień. Niby mam ich od groma, ale jak przychodzi do malowania to 80% się nie nadaje. Właśnie dlatego zdecydowałam się kupić pędzle od  BPS. Akurat była promocja, więc za 4szt. zapłaciłam tyle, co normalnie dałabym za 2. To był dobry zakup :)
Pędzle są miękkie, maluje się nimi gładko i przyjemnie. Nie lubię tylko takich rączek z drewna bardziej surowego, niż bym chciała. Z jakiegoś powodu mam wrażenie że skupiska bakterii namnażają się w nich z prędkością światła i za jakiś tydzień wyrzucą mnie przez okno żeby w mieszkaniu stworzyć imperium. To miałoby sens. W sumie są polakierowane, ale jakoś tak słabo :P No ale poza rączkami nie mam żadnych zastrzeżeń.

Dużym plusem jest tu włosie, które mimo dość częstego używania nie odgina się. Końcówki pędzli są wciąż bardzo precyzyjne, czego nie mogę powiedzieć o pozostałych pędzlach, które rozczapierzyły się po 2-3 użyciach. Dobrym sposobem na zabezpieczenie włosia jest nasączenie go np. olejkiem do ciała gdy pędzel leży nieużywany, ale niestety nie każde włosie tę metodę przyjmuje. Bardzo cieszy mnie, że tutaj nawet suchy olejek TBS daje radę :)

Gdybyście chciały pędzle, lub jakiekolwiek inne ozdoby z BPS przypominam o możliwości skorzystania z 10% rabatu :) wystarczy użyć kodu PDG10

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , ,

12 komentarzy :

  1. oo wyglądają naprawdę porządnie :) dobry kształt i wyprofilowanie :) no no naprawdę wyglądają na dobry produkt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne :) No i cena bardzo miła, więc z przyjemnością zamówię więcej :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Są całkiem całkiem :) włosie się trzyma, a to najważniejsze :)

      Usuń
  3. wyglądają na porządne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o wygladaja super, szukam ostatnio czegos lepszego zastanowie sie nad tymi ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wygladaja te pedzelki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum