Autor: / 24 lut 2015 / 8 Comments / ,

PayPal: zakładanie konta i konfiguracja cz. 1

 Obiecany dobry miesiąc temu post nadciąga. Podzieliłam go na dwie części i dobra nowina jest taka, że druga część jest już gotowa. Zła - opublikuje się w czwartek dopiero, bo wtedy nie mam nadgodzin. 

Zabawę z PayPalem zaczynamy od wejścia na stronę. Powinno pokazać się główne okno wyglądające mniej więcej tak jak to niżej. Obrazek w tle może być inny, ale opcja założenia konta nie znika. Klikamy w nią i zaczynamy zabawę w rejestrowanie konta :)

Zakładam, że nie macie firmy. Wtedy oczywiście wybieracie opcję konta dla osób prywatnych. Wcześniej jeszcze kraj i język, ale to już Wasza decyzja co tak sobie wklepiecie :)

Po kliknięciu w Rozpocznij powinno pojawić się takie coś:

Logicznym jest, że wypełniamy wszystkie dane zgodnie z prawdą i na koniec zaznaczamy okienko, co oznacza że akceptujemy zasady zachowania poufności oraz umowę, którą zawieracie z PP:

Kolejny krok to wpisanie kodu z obrazka. Banalnie proste i tłumaczenia chyba nie wymaga. Dodam tylko że słowa PayPal nie wpisujemy :P

Następnie kolejny wybór: opcja płatności za zakupy. Ja wybrałam Zapłać przy użyciu karty.
UWAGA: Pamiętajcie, żeby wcześniej na stronie swojego banku odblokować sobie płatności online!

Po kliknięciu w kontunuuj na poprzedniej stronie powinno być teraz możliwe wpisanie detali karty. PP obciąży Wam rachunek (nie znam kwoty, w UK jest to 1funt, który kilka godzin później wraca na konto), w celu zweryfikowania poprawności danych. Pamiętajcie o wspomnianym odblokowaniu płatności online, inaczej karta nie przejdzie!

Następnie możemy swobodnie przejść na swoje konto. Zaznaczone punkty to rzeczy, które warto zrobić / przeczytać. Mnie karta wcześniej nie przeszła, dlatego tutaj znowu taka opcja się pojawia.

Do tego momentu było prosto i przyjemnie, aczkolwiek jeśli nie czujecie się pewnie podczas takich operacji to postarajcie się zrobić to powoli i bez odrywania się :)
Powiązywanie konta z ebayem oraz dodawanie karty już wkrótce :)

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : ,

8 komentarzy :

  1. ... a ja nadal nie mam konta w banku... Jak ja w ogóle żyję? :D

    MS journalistic

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha w koncu sie doczekalam ;)
    Ma pytanie co do karty. Tu chodzi o zwykla karte za pomoca ktorej wyciagam pieniadze z bankomatu, czy musi to byc typowa karta kredytowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taką do bankomatu :)

      Usuń
    2. No to super!
      Teraz tylko sie boje, ze jak dokoncze konfiguracje to zaleje mnie chinszczyzna ;)

      Usuń
    3. Dobra chińszczyzna nie jest zla :)

      Usuń
  3. Ja nie mam paypala :D Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum