Autor: / 17 maj 2014 / 36 Comments / , , , , , , ,

Spicy roses

Po 1: wymiankowa zakładka jest gotowa. Możliwe są błędy bo robiłam to w pośpiechu, więc jak coś to śmiało pytajcie o szczegóły itp. 
 po 2: Zrobiłam zdjęcia brązowych soczewek i nowej biżuterii, czeka mnie tylko obrobienie i dopisanie treści. 
A po 3: dzisiejsza notka. Zaległa, ale w końcu jest. Enjoy! :)

Madzia dała mi we wrześniu tamtego roku pomarańczowy lakier. Taki intensywny, kryjący po jednej grubszej warstwie. A ja głupia się tak źle czułam przez kilka miesięcy, że nie w głowie były mi żywe kolory. Przypomniałam sobie o nim jakoś niedawno i od razu powędrował na paznokcie, ale żeby nie było nudno nie pokrył wszystkich, chociaż na każdym paznokciu jest go chociaż odrobina. Do tego wisienka na torcie w postaci ćwieków i mogłam zdobywać świat. Albo sympatię ludzi w pracy.

Że motyw róż lubię wiadomo, świadczą o tym niezliczone posty z mani różanymi właśnie. Dowód dodatkowy to dwa wzorniki z różnymi kombinacjami kwiatowymi. Pomarańczowych jeszcze nie malowałam, więc traktowałam to jak eksperyment, który według mnie się udał i to doskonale. Niedoskonale tylko moje skórki wyglądają, ale kto na to patrzy... (ja!).

Kłopotliwy okazał się jasny nudziakowy róż Golden Rose (no jak na złość ciągle róże i róże), który potrzebował aż trzech porządnych warstw i schnął wieki. Róże malowałam byle jak, co z resztą widać na załączonych obrazkach. Na całość poleciał top, więc żadnej filozofii w tym nie ma. Tutorial na róże mogę zrobić, więc jeśli chcecie to wystarczy info w komentarzu :)

Wykorzystane lakiery:
Golden Rose Care+Strong 115
Joko J143 Spicy Orange
Safari 58
SinfulColors 834 UFO
Art de Lautrec 458
Color Club top coat


Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , , ,

36 komentarzy :

  1. piękne róże, myślałam, że to naklejki! pęknie ci wyszły <3 gdybyś nie napisała,że sama malowałaś, żyłabym w błędzie ;)
    nudziaka GR miałam, kochałam, ale szybko zasechł i "zakończyliśmy nasz związek". kolorek ma piękny, taki delikatny <3
    zdobienie przecudne, chciałabym zobaczyć jak ty robisz swoje róże, bo mi jakoś nie wychodzą ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) może w końcu zmobilizuję się do zrobienia filmiku z tutorialem na róże :)

      Usuń
  2. Cudny wzorek :D Uwielbiam takie zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne paznokcie ;) sama bym chciała umieć takie zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie masz ładne pazurki :] Uwielbiam tego typu różyczki - łatwo je zmalować, a cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają przepięknie! zazdroszczę bardzo takich zdolności. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i słodkie różyczki :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne mani, te zrobione "byle jak" róże wyszły świetnie i tak myślę, że pomarańczu jeszcze na paznokciach chyba nie miałam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) pomarańcz jest fajny, ale jak się źle z odcieniem trafi to może razić w oczy. Ten mi jakoś wyjątkowo przypasował :D

      Usuń
  8. Ja także myślałam, że to naklejki!
    Swoją drogą, nigdy takowych nie miałam i zastanawiam się - czy ciężko się ściąga takie naklejki oraz czy długo trzymają się na paznokciach?

    Grrr, długo schnący lakier :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Naklejki wodne (bo zakładam że o takie pytasz) trzymają się długo, ale dużo zależy też od lakieru bazowego. Nakładanie jest dość proste, kiedyś o tym pisałam, ale mogę zrobić "świeży" tutorial jeśli chcesz :)

      Usuń
  9. o! to ja też się piszę na tutorial na róże, bo jak raz się za takie zabrałam.... to nici z tego wyszły :D
    A mani świetny, sama osobiście czułabym się dobrze w takim.. To jeśli nie problem (wiem, że na pewno się taki pojawił) ale proszę o czarno czerwone wydanie mani z kwiatkami! Jeśli się uda, to będę w niebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się to ogarnąć jak najszybciej! :) Jakimikolwiek kwiatkami, czy konkretnie róże chcesz? :D

      Usuń
    2. Mogą być jakiekolwiek (co by problemu nie stwarzać), ale róże byłyby wskazane :D

      Usuń
    3. Się zrobi lada dzień! :)

      Usuń
  10. znowu takie piękne kwiaty zmalowałaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam motyw róż :) Piękny mani.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne ma i! Mi sie teraz włączy mania pomarańczy : p

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie popodglądam jak tworzysz te cudowne róże, bo na prawdę są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  14. takie zdobienie to ja rozumiem :D boskie! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowicie ;) przepiękne kwiaty !!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum