Autor: / 28 maj 2014 / 29 Comments / ,

Miały być niezapominajki...

Zamarzyły mi się kwiaty na paznokciach, ale jak wiecie bywały one tak często na blogu, że w ostatniej chwili uznałam puknij się babo w łeb, nikt tu nie przyjdzie jak non stop będziesz kwiatki pokazywać. Niemniej zależało mi na użyciu żółci i niebieskiego, żeby mi do bluzy pasowało. Głowiłam się tak długo, że nastał wieczór i trzeba było iść spać, więc w ostatniej chwili powstało to. Proste, szybkie i nie najgorsze jak na mani. Następnym razem zmieszam kolory trochę inaczej, bo tu jakoś tak nudno jest. Tymczasem, borem lasem pora poogarniać dom i przygotować się na jutro do pracy. Pocieszam się tym, że za kilka dni będę w Polsce :D

Wykorzystane lakiery:
Dor 16
Dor 39
Taśma ebay
Ćwieki ebay
Color Club top coat

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : ,

29 komentarzy :

  1. Ależ wspaniały blask :) Podoba mi się efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo no całkiem fajnie wyszło!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i wyszło bardzo pięknie to wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno jest to bardzo ciekawy pomysł, jednak nie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super ozdobione
    Pozdrawiam wieczorową pora :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli oprócz kwiatków umiesz więcej rzeczy : p bardzo fajne! a ten błękitny jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wrażenie że świetnie pasowałaby do tenisówek ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie do jakiegoś sportowego stroju pewnie :D

      Usuń
  8. Prosto, ale bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze, że do bluzy pasowało ;) Cała reszta nie ważna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm, coś nie do końca mi w tym mani pasuje ;-) Nie potrafię sprecyzować dlaczego - ale to jednak nie mój typ ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyszło, fajne połączenie kolorów :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum