Autor: / 26 maj 2014 / 20 Comments / , , ,

Ceramic Blue

Długi weekend mija mi tak szybko, że nie ogarniam gdzie ten czas ucieka. Mimo wszystko te trzy dni pożytkowałam naprawdę dobrze i do granic możliwości. Nie spotkałam się z nikim, uznałam że spędzę trzy dni na oczyszczaniu atmosfery wokół mnie. Pozbyłam się nie tylko złych emocji ale też zbędnych przedmiotów. Wczoraj byłam tak padnięta, że zasnęłam na siedząco przed komputerem, a to oznacza że już naprawdę byłam wymęczona. Jutro znowu powrót do rzeczywistości, ale praca jest tak przyjemna że nie mogę narzekać. Dziś korzystając z dobrego światła postanowiłam zadbać o bloga, a to oznacza że ten tydzień nie będzie tak suchy jak poprzedni.
Dziś odkopuję jedno ze starszych mani, które robiłam jakoś w zimie. Wszystko przez całkiem przyjemny lakier o wdzięcznej nazwie Ceramic Blue od Maybelline. Dwie warstwy kryły tak ładnie, że postanowiłam lakier zostawić w swoich zasobach. Nie miałam tylko pomysłu na zdobienie, więc w tym celu sięgnęłam po inny, rzadko używany przeze mnie lakier.

17 Graffiti to seria żelkowych baz z brokatem. Ja skusiłam się na odcień Bluetone, który okazał się bardzo przyjemny w obsłudze. Baza nadaje efekt cieniowania, które mogłoby być lepsze gdybym odrobinę nałożyła gąbką, ale na to brakowało mi już czasu. Na całość poszedł top Bell, dzięki czemu całe mani trzymało mi się ponad 5 dni. Swoją drogą za 9 dni lecę do Polski i uzupełniam listę zakupów. Mam nadzieję, że znajdę szafy Bell, bo mam ochotę na uzupełnienie zapasów.

Wykorzystane lakiery:
Maybelline 610 Ceramic Blue
17 Graffiti Bluetone
Bell Bio 3w1

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , ,

20 komentarzy :

  1. Bardzo podoba mi się ten kolor :).
    Top również przypadł mi do gustu. Świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do topu mam mieszane uczucia, ale błękit jest w moim guście! :):)

      Usuń
  2. bardzo ładny kolorek:) no i końcowe zdobienie też super wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To brokatowe ombre wygląda obłędnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny manicure ;) Kolor bazowy też jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. mnie nie do końca przekonuje ta zabarwiona baza :<

      Usuń
  6. uwielbiam takie kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolorek,a to połączenie wygląda ciekawie! :) Nic się nie chwaliłaś że tak szybko tu będziesz,oj!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie się zestawiły, ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez brokatu wygląda ładniej :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko się nie zgodzić :) kolor sam w sobie zacny :)

      Usuń
  10. prześliczny ten błękit :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum