Autor: / 24 maj 2014 / 23 Comments / , , ,

Floral Zebra

Zamówiłam na allegro stempel. Podobno dobry, dziewczyny chwalą. No i w sumie szkoda by było gdyby był słaby, bo 20zł ze sporym hakiem to nie mało jak na taki duperel. Zanim przyjdzie minie wieczność, bo odbiorę go dopiero w czerwcu, płytki MoYou mam już natomiast od kilkunastu tygodni i chcąc nie chcąc musiałam w końcu je sprawdzić. Mój stempel mejd in czajna nadaje się co najwyżej do podróży obejmującej kosz na śmieci i śmieciarkę, następnie pewnie jakiś punkt recyklingowy. Niemniej spróbować musiałam więc chwalę się nieco słabym efektem, który mimo wszystko całkiem mocno mi się podoba :)

Zamierzenie było takie, że na jasnym tle powstanie zebra. Zebra okazała się Żebrakiem, któremu paski nieco wyblakły w kilku miejscach i jakaś nawiedzona baba (to ja, to ja!) uznała, że można by na tym jeszcze kwiatki namalować. Mówiłam, że mam pierdolca na tym punkcie, a to jest niezbity dowód na to że choroba jest zaawansowana i ratunku dla mnie nie ma. Słowotok mi się włączył, a to źle, bo przede mną sprzątanie. Trzymajcie kciuki, mam pół dnia i cały dom do ogarnięcia :D

Wykorzystane lakiery:
Essie We can do it pink!
Lakier do stempli BPS
Płytka MoYou London The Pro XL 05
Sally Hansen 350 Perfect Plum
Sally Hansen Fuscia Tin
Sally Hansen 160 Gentle Blossom
Joko J142 Coriander Green
Color Club top coat

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , ,

23 komentarze :

  1. Powiem Ci, że wygląda to ciekawie i mi się podoba :).
    Mam nadzieję, że sprzątanie pójdzie jak po maśle ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jaki fajny pomysł, podoba mi sie zeberka i kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie kolory dobrane ale jak dla mnie za duzo się tam dzieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam talent do przeginania :D Nie pierwszy raz "za dużo się dzieje" :D

      Usuń
  4. przepiękne zdobienie :))

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bez kwiatów mniej by mi się podobało, a tak podoba mi się bardzo bo też mam "pierdolca" na ich punkcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju jaki miszmasz, ale wiesz co bardzo mi się pdooba, bo to moje wymarzone motywy na ścianę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki trochę misz-masz - na pierwszy rzut oka nie widziałam zebry, ale ogólny efekt i tak całkiem fajnie wyszedł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie strzal w dyszke z tym polaczeniem! Super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się i to bardzo! Nie wpadłabym na takie połączenie motywów, które o dziwo- pasują do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śliczne połączenie :) faworyt i na pewno kiedyś podchwycę taki pomysł ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha Panna Dominika i żebrak :)) bardzo fajnie to wyszło, ciekawie i oryginalnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum