Autor: / 21 maj 2014 / 42 Comments / , , , , ,

Na letniej łące..

Wzięłam się za zapuszczanie paznokci i jednocześnie bardzo intensywną pielęgnację skórek. Praca ich nie oszczędza, więc jest ciężko. Nowe, świeże mani pojawią się lada dzień, póki co dopieszczam paznokcie i ich nie maluję. Czuję się z tym nieco dziwnie i ukrywam dłonie w kieszeniach kiedy tylko mogę. Niemniej mam przynajmniej wymówkę i bez obaw mogę wrzucać starsze mani. To nie jest wiekowe, ze 2 tygodnie temu je nosiłam. Zbrzydło mi po 4 dniach, bo odrost był widoczny. No i odkryłam nową miłość, lakier Karaja doprowadzał mnie do szału przy malowaniu całych paznokci (słabe krycie) ale przy kwiatkach totalnie mnie kupił. Słabo widać, jak się pięknie mieni, ale musicie mi uwierzyć, że skubany w słońcu wygląda przecudownie :)

Treści znowu będzie mało, bo uciekam przygotować 2 tutoriale, i kilka innych dość ciekawych postów na bloga. Wena jest, czas jest. Idealnie tak! :)

Wykorzystane lakiery:
Miyo 58 Sweet Mint
Dor F12
Karaja 13
Barry M Silver Foil Effect
Color Club top coat


Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , ,

42 komentarze :

  1. piękne zdobienie, idealnie wiosennie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie tutek z różyczkami? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w pierwszej chwili myślałam że to jakieś gwiazdki morskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdraszczam świetnych pazokci :))
    u mnie trochę nowości :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory ładne le te fioletowe kwiatki mi się nie podobaja ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne kwiatuszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje o dziwo tfu tfu co by nie zapeszyc zaczęły w końcu rosnąć :) Nie wiem czego to jest zasługa, może i odżywki 5w1 od paese, nie wiem, musze to baadac :) Piekny motyw paznokciowy :) no i lakier od miyo :) teez

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      ja moim chcę zafundować jakąś odżywkę, ale nie mam pojęcia jaką :<

      Usuń
  8. powiedz mi proszę, ile mniej więcej trzymają się takie owzorkowane paznokcie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od trwałości lakieru bazowego. U mnie przeciętnie te 2 dni zazwyczaj wszystko wytrzymuje :)

      Usuń
  9. Witaj w klubie. Też pracuję nad długością i regeneracją. Wytrwałości. Zdobienie oczywiście pierwsza klasa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie połączenie kolorów! super mani :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdobienie! Fantastycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny wzorek! :) Lubię te lakiery z Miyo, są całkiem dobrej jakości, a nie kosztują dużo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety u mnie w mieście Miyo znaleźć nie mogę nigdzie :(

      Usuń
  13. Nie chcialoby mi się tak bawić, ja wolę stonowane ozdoby :D Tym bardziej, że w mojej obecnej robocie nie mogę sobie pozwolić na jakiekolwiek mani :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w obecnej robocie rozwalam paznokcie do zera, żadne mani mi się nie trzyma :D

      Usuń
  14. Jakie śliczne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super kwiatuszki, ten fiolet jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny dobór kolorów i wgl, całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super połączenie, ekstra kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum