Autor: / 29 maj 2014 / 35 Comments / , , , ,

Lemax vol.2

Marmurkowe Lemaxy podbijają blogosferę, w tym moje serce. Neonowa seria czeka na mnie w Polsce, tymczasem mam tylko dwie sztuki w swoich zasobach. Pierwszą, różową pokazywałam przy okazji mani kojarzącego mi się z szejkiem truskawkowym. Tym razem wersja żółto-zielona, bo nie wiem jak opisać ten kolor. Znowu w połączeniu z czernią i ćwiekami, które postanowiłam trochę zmienić i zanim nałożyłam je na paznokcie pomalowałam je marmurkiem. Sprawiło to, że mają taki sam kolor jak Lemax (normalnie są to neonowo żółte kwadraty i kółka, było widać różnicę w kolorach). Dopiero gdy lakier na ćwiekach był suchy przełożyłam je na paznokcie i całość utrwaliłam jeszcze topem.

Lemax sam w sobie kryje nieźle, 2-3 warstwy załatwiają sprawę i co ważne dość szybko schną. Jest to dla mnie duża zaleta, szczególnie że marka kojarzyła mi się zawsze z lakierami słabej jakości, schnącymi wieczność i odpryskującymi po godzinie noszenia. Przy tej serii jestem naprawdę bardzo pozytywnie zaskoczona i już wiem, że jeśli Lemax wypuści marmurki w jakichś intensywnych, ale nie neonowych kolorach w podobnej cenie to bez wahania się skuszę. Marzy mi się zieleń, czerwień, może jakiś ładny błękit?

Wykorzystane lakiery:
MUA no2
Lemax Marmurek żółty
Ćwieki BPS
Color Club top coat

Gdybyście chciały złożyć zamówienie w BPS to przypominam o możliwości skorzystania z 10% rabatu :) wystarczy użyć kodu PDG10

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , ,

35 komentarzy :

  1. Czarne paznokcie z tymi żółtymi ćwiekami fajnie wyglądają, aczkolwiek ten Lemax na całych paznokciach akurat mi nie podchodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O to jest połączenie, które mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się ten kolor komponuje z czernią,plus te ćwieki to idealne wykończenie :) Chociaż do mnie te lakiery nie przemówiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A masz może zwykłe lakiery Lemax? Jak się spisują? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 3 ale to neony więc klasycznie są słabo kryjące. :)

      Usuń
  5. ten żółte ćwieki są boskie :D super wszystko razem gra:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zestawienia. Żółty skradł moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mnie bardziej porywa róż i nowe neony, które muszę w końcu dorwać w swoje ręce :D

      Usuń
  7. Wygląda świetnie, ja właśnie otrzymałam swoją przesyłkę z lemxami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oryginalne zestawienie ;> bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, czy mialabym do nich tyle cierpliwosci, ale te cwieki sa swietne! :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta zieleń...i świetny pomysł z pomalowaniem ozdób, na pewno kiedyś go wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są :) ten kanarkowy cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nigdy żadnego takiego marmurowego lakieru :). Ćwieki świetne :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdobienie i świetny pomysł z pomalowaniem ćwieków - pasują idealnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. pastelowe marmurki są świetne, ale neonowe to dopiero czad, sama zobaczysz jak dostaniesz je w łapki :)
    bardzo podobają mi się ćwieki w takim wydaniu :) chyba wszystkie srebrne zacznę tak malować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jeszcze kilka dni i będą moje :D :D gdzieś widziałam jak dziewczyna ze zwykłych ćwieków zrobiła bombki do świątecznych mani :)

      Usuń
  15. przepiękne połączenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. prześlicznie się komponuje ten marmurek z tą czernią :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum