Autor: / 4 maj 2014 / 41 Comments / , ,

Heeeey, sexy ladyyyyy!

Przyznaję bez bicia, że jestem sroką, tak samo jak przyznaję że lubię glittery. Do tego lubię czerwone lakiery więc kiedy Magda szukała domu dla Catrice C01 Lovely Sinner nie wahałam się ani sekundy. W buteleczce urzeka, na paznokciach mogłabym go nosić codziennie. Lakier pochodzi z limitowanej edycji Welcome to Las Vegas, więc pewnie już jest nie do dostania, ale na pocieszenie dodam że za kilka dni pokażę Wam dupe tego koloru w wersji prawie identycznej. Z drugiej strony nie wierzę już w edycje limitowane, nie ma szans żeby na świecie nie było takiego samego koloru. Ogromną zaletą Grzesznika jest pędzelek, z przyjemnością siadam do malowania nim paznokci.

Pierwsza warstwa na paznokciach kryje raczej słabo i bałam się, że lakier nada się tylko do używania jako top, ale druga warstwa rozwiała moje wątpliwości. Dwie średnie albo trzy cienkie warstwy lakieru i mamy kolor w pełni kryjący. Teoretycznie pokazywanie go jest bez sensu, skoro i tak jest nie do kupienia, ale dupe ma właściwości na tyle podobne, że byłabym skłonna stwierdzić, że wszystkie lakiery tego typu będą się zachowywać podobnie. No i wiadomo, lakier jako top też się nada, chociaż mnie się wtedy podoba mniej.

Porównanie postaram się wrzucić w okolicy weekendu, więc bądźcie czujne :D

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , ,

41 komentarzy :

  1. Przyznam ze kolor bardzo mi sie podoba :*
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudny <3 jutro będę w Naturze i koniecznie muszę go złapać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wygląda na paznokciach, mimo że nie przepadam za brokatowymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest. Oj na takie czerwienie to ja zawsze mam ochotę! Ba! Mam takie co najmniej trzy w swoim kuferku ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, wygląda świetnie ! Mam coś podobnego z Miyo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uwielbiam czerwone lakiery, muszę przyznać że ten jest zjawiskowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękny! czekam na ten "dupe", bo chciałabym taki lakier mieć w swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda ślicznie,a te drobiny są mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wow piękny kolorek :) super

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńko :D Czekam na dupe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już nie ma zmiłuj, muszę się za zdjęcia zabrać :D

      Usuń
  11. jaki żelkowy! a czerwone lakiery to ja ubóstwiam! i nie mogę się doczekać, aż moje paznokcie dojdą do siebie i będę mogła je pomalować na CZERWONO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w sumie ten żelek to chyba jedyna wada, ale z drugiej strony inaczej drobinki by tak ładnie nie wyglądały :D

      Usuń
  12. cudowny jest!!! czekam na dupe'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny kolor! i jaki efektowny :) przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolor ma ;-) Podoba mi się ! Lubię czerwienie na paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czerwieni nigdy dość! :) U mnie każda nowa buteleczka wiąże się z takim zachwytem, jakby to był mój pierwszy lakier. I jako sroka- jak Ty- również lubię wszystko co się błyszczy, świeci i migoce :) Jego dużym atutem są drobinki. Nadają tej czerwieni elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny! Lubie takie wykończenie w lakierach. Nawet miałam kiedyś całkiem podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj, niestety nie moja bajka :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Te drobinki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądają w nim te drobinki <3

    OdpowiedzUsuń
  20. super kolorek, mozna dostac gdzies Catrice w UK?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nigdy się nie spotkałam z Catrice w UK :(

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum