Autor: / 20 maj 2014 / 23 Comments / , ,

Hello Kitty vol 2.

Na samym początku Maja opisałam Wam soczewki o wdzięcznej nazwie >Pinky Princess Eclipse Green<. Dziś pokażę kolejne z tej serii, tym razem >Pinky Princess Eclipse Brown<. W tym przypadku długo się wahałam przed założeniem ich, bowiem sądziłam że będą ciemniejsze a w rzeczywistości okazało się że są dość jasne. Opakowanie i komfort noszenia opisywałam przy zielonych, więc zamiast się powtarzać polecam po prostu kliknąć w pierwszy link z notki.

 Te soczewki tak samo jak poprzednie i chyba każde które sobie do tej pory wybrałam nie nadają się do noszenia bez makijażu (albo to tylko moje zboczenie). Ze względu na wysoki komfort noszenia mogę być jednocześnie pewna, że makijaż nie spłynie bo nie łzawią mi oczy. Z przyzwyczajenia soczewki wkładam PO wykonaniu pełnego makijażu, ale najpierw warto upewnić się, że tusz na rzęsach jest w 100% suchy. Albo pomalować je na końcu :)

Zbliżenie pokazuje, że tutaj też krycie nie jest jakieś duże, mimo to kolor jest widoczny a przejścia mi się bardzo podobają. Czekam na paczkę z dwiema nowymi parami, które zamówiłam kilka dni temu więc jak tylko się pojawią to się pochwalę. Chcecie post o soczewkach od strony technicznej?
Liczę, że wybaczycie mi mało treści, czas ucieka a obowiązków przybywa! :)

Share This Post :
Tags : , ,

23 komentarze :

  1. rany, jakie niesamowite!
    u mnie niestety nie dałyby rady, bez oksów jestem ślepa jak kret :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korekcyjne kup, problem ślepoty rozwiązany :D ja też oksy noszę xD

      Usuń
  2. A mi podobają się Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusisz mnie tymi soczewkami! Też chciałabym! Ale nie nosze kontaktów więc się trochę boję + cena też nie mała jak ta takie "coś" :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z drugiej strony to "coś" jest na rok, więc w przypadku kiedy wiesz, że będziesz je nosić regularnie nie jest to tak dużo :)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie to wygląda! to są soczewki korekcyjne czy tylko kolorowe? :)
    i bardzo mi się podoba ombre na Twoich włosach! sama robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korekcyjne, bez okularów jestem mocno ślepa :)
      A ombre to efekt zapuszczania włosów. Kiedyś je farbowałam, potem nagle przestałam i tak sobie rosną od jakiegoś czasu. więc teoretycznie robiłam sama, praktycznie zrobiło się samo :D

      Usuń
    2. ja też noszę oksy, ale niestety w jednym oku mam astygmatyzm, więc chyba te soczewki odpadają :(
      a z tym ombre super wyszło ;p

      Usuń
  5. wow... ja nigdy nie używałam soczewek, a noszę okulary, musiałabym się dowiedzieć czy mogę używać soczewek. Super efekt. Chętnie zobaczę jak to wygląda od strony technicznej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z pierwszymi soczewkami ryzykowałam, nie wiedziałam czy mogę czy nie. Niedawno poszłam do optyka żeby to sprawdzić i okazało się że nie mam z tym problemu. No ale wiadomo, to są oczy, więc warto to najpierw zbadać :)

      Usuń
  6. Bardzo fajny efekt ;) ładnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. też mi się tak kojarzą, szczególnie po obejrzeniu zmierzchu! :)

      Usuń
  8. Chyba nie umiałabym nawet ich założyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam moje pierwsze próby, ale szybko się łapie wprawę :)

      Usuń
  9. a to sa zerowki? chcialabym kupic ale boje sie ze soboe oko wydlubie xD nigdy soczewek nie nosilam a marza mi sie takie czarne ciemne oczy i kiedys zajrzalam na ich strone. To soczewki jednodniowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje mam korekcyjne, bo bez okularów jestem ślepawa. A przy dłubaniu w oku szybko wprawa przychodzi :) Soczewki są roczne :)

      Usuń
    2. O kurcze roczne! musze kupic chyba. Boje sie ze zle sobie dobiore bo nigdy soczewek nie nosilam ze sklepu jakos bym czula sie pewniej nie wiem, choc mialam badanie we wrzesniu przy zakupie okularow wiec powinno byc w sumie ok.

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum