Autor: / 4 gru 2013 / 19 Comments / , , , , ,

Woven Skyline

Pamiętacie Foil Flash i Knitted Gold z nowej kolekcji Maybelline Brocades? Nie wytrwałam i do zestawu dołączył Woven Skyline. Czerwony brokat mnie nie kusił nic a nic, ale ten tak ładnie do mnie mrugał, że musiałam. No musiałam kupić, bo bym zwariowała, a tego by nikt nie chciał. A może bym odwariowała i byłoby jeszcze gorzej? Enyłej, kupiłam. Przyniosłam do domu i od razu! nałożyłam na paznokcie. Miałam akurat pomalowane na czarno bo miałam malować kwiatki i zrobić tutorial, ale wiecie, priorytety. To jest brokat. Brokat zawsze wygra z kwiatkami :) Filozofii tu żadnej nie ma, Serdeczne zamalowałam dwiema warstwami WS co dało 100% krycia, na reszcie paznokci zrobiłam odręcznie krzywe trójkąty a super ostre (to jest ironia) czubki udekorowałam ćwiekami, które pokochałam całym moim oślim sercem. Na to jedna warstwa topu i jazda gary myć. Nic mi nie odpadło, więc mogłam dnia następnego zrobić zdjęcia.

Wykorzystane lakiery:
Bell Bio 3w1
MUA no2
Maybelline Woven Skyline
Karuzela ozdób z Primarka
Seche Vite
Share This Post :
Tags : , , , , ,

19 komentarzy :

  1. Łaaaadnie. Kurcze ten top musi byc swietny bo paznokcie tak blyszcza, ze no.. wow ;) Brokacik super! Ja ostatnio mam fazę na wszystko co jest blink blink ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie zaletą topu jest błysk, ale ma też wady więc nie polecam go kupować, bo da się znaleźć jego odpowiedniki za mniejszą cenę :) postaram się napisać o nich po świętach :)

      Usuń
  2. nom ten lakierek Maybelline Woven Skyline wygląda nieziemsko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszło przepięknie, żebym tylko miała dłuższe paznokcie.. a nie takie łamliwce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje też się ostatnio łamią jak szalone, niby je podratowałam, ale brak regularności i ciężki okres w życiu jednak dają im popalić

      Usuń
  4. Dla mnie trochę zbyt duży przepych tym razem :c może bez ćwieków, wpadałoby mi w oko..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zbyt krzywo mi czubki wyszły, musiałam ćwieki dorzucić :P

      Usuń
  5. Lekki przesyt, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie za bogato, ale sam brokat bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum