Autor: / 20 gru 2013 / 13 Comments / , , ,

Naklejki wodne #5

Przewinęło się przez blog sporo świątecznych mani, ale pomyślałam, że może któraś z Was będzie wolała coś delikatniejszego, stonowanego. Mani na dysku mam już jakiś czas, więc w zasadzie jest tu przypadkiem. Przeglądałam foldery i uznałam, że nada się na świąteczne spotkanie z rodziną :) jeśli wolicie inne kolory to śmiało można je podmieniać, szczególnie w kwestii naklejek macie ogromny wybór. Tło w neutralnym kolorze jest moim ulubionym :) Same naklejki wyglądały dość smutno, więc dodałam trochę cyrkonii. Całość utrwaliłam topem i jeśli mnie pamięć nie myli, to mani wytrwało na paznokciach ponad trzy dni :)


Wykorzystane lakiery:
Bell Bio 3w1
Essie We can do it pink
Naklejki wodne
Srebrne cyrkonie
Venita top szybkoschnący
Share This Post :
Tags : , , ,

13 komentarzy :

  1. To jest cudowne,ale daj jeszcze troszkę świątecznych plizzzzz :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam naklejki wodne ! Dodatek w postaci cyrkoni dodał im jeszcze większej elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam naklejki wodne ! Dodatek w postaci cyrkonii dodał im jeszcze większej elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma to jak naklejki wodne ^^ piękny efekt ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądam i oglądam te Twoje prace i nie mogę się napatrzeć! :) choć maniaczką paznokciową nie jestem-lubię zadbane paznokcie i chciałabym potrafić takie cuda na paznokciach wyczarować :)
    oczywiście będę często zaglądać

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum