Autor: / 3 gru 2013 / 18 Comments / , , , ,

Cześć dalmatyńczyku!

 W końcu posprzątałam w Helmerze. Pozbyłam się kilkudziesięciu lakierów, które zamknięte w pudełku czekają na lot do Polski i nowe domy. Musiałam, bo Helmer, choć pojemny, przestał mieścić moje zasoby a kupowanie kolejnego nie wchodzi póki co w grę. Z resztą po co, paranoja jakaś że baba tyle lakierów ma :P Robiąc porządki znalazłam kilka lakierów, które wrzuciłam do odpowiedniej szuflady i przykrył je kurz zapomnienia. Jedną z takich sierot jest Claire's Glitter Black/White, 13,90zł / 3,00f za 10 ml. Pierwszy i jedyny taki brokat, ale nie wykluczam dokupienie mu partnera z innymi drobinkami w takiej kolorystyce, bo mam ogrom pomysłów na mani z nim w roli głównej. Albo w tle.

Ze względu na to, że chciałam Wam pokazać kolory, kształty i ogólnie wygląd lakieru, to tło wybrałam szare. Myślałam nad ombre albo nad cieniowanymi końcówkami, ale taka prostota mnie urzekła na cały dzień. Na zdjęciach oprócz bazy są dwie warsty Color Club Silver Lake z kolekcji Girl About Town i jedna warstwa Claire'sa. Nie kryłam go topem bo sam w sobie bardzo ładnie błyszczy :) Zmywanie nie jest ciężkie, poradziłam sobie bez folii i bez moczenia rąk w acetonie :) 

 Mam w planach zmalowanie czegoś bardziej zaawansowanego, brak mi tylko czasu :(
Share This Post :
Tags : , , , ,

18 komentarzy :

  1. Wygląda fajnie:) przykuwa uwagę i z daleka wygląda jak przepiórcze jajko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wzorniku mam go właśnie na takim lekko żółtawym nudziaku i się śmiałam, że na wielkanoc będzie jak znalazł :D

      Usuń
  2. Efekt całkiem ciekawy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. postaram się go złapać znowu, to Wam przywiozę po jednym :)

      Usuń
  4. Po co coś skomplikowanego? Taka prostota również jest piękna. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam czegoś skomplikowanego bo mnie korci żeby nowe pędzelki przetestować :P

      Usuń
  5. Czadowe te drobinki różnych kształtów, też chce taki ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknij na stoiska Golden Rose, mieli kiedyś coś podobnego :)

      Usuń
  6. Mi troszkę przypomina JJ 123 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny glitter :) Myślę, że równie ładnie będzie się prezenował np. na czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, długa droga przede mną żeby to sprawdzić :P nie mogę już patrzeć na czerwone, zielone i białe lakiery :P

      Usuń
  8. Dalmatyńczyk zawsze mile widziany na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. paznokcie wyszły Ci bosko, bardzo podobny efekt jak w Illamasqua, ale jaka inna cena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie miałam pojęcia że Ill też ma takie lakiery, ale to pewnie dlatego że ceny mnie kiedyś odstraszyły i się nie interesowałam :P

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum