Autor: / 27 gru 2013 / 7 Comments / , , ,

NYC Lights - Camera - Glitter

Zbliża się sylwester a z nim pewnie wyszukiwanie połyskujących kreacji, próby makijaży, rozciąganie nowych szpilek, testowanie fryzur. Dla mnie to też szukanie lakierów, więc postanowiłam pokazać Wam, co w tamtym roku zdobiło moje paznokcie. Post będzie bardziej swatchem, bo baza u mnie nie była czarna, a srebrna. NYC 105 Lights-Camera-Glitter to lakier przyjemny i wielofunkcyjny, w zależności od ilości warstw lekko odpicuje mani bądź zawojuje paznokciami i oczami ludzi, którzy będą zerkać. Współczuję chyba tylko zmywania, bo łatwo nie jest, szczególnie powyżej dwóch warstw :P

W bezbarwnej bazie zatopiony jest drobny, srebrny, holograficzny brokat oraz większe niebieskie i różowo-fioletowe sześciokąty. Całość spójna, chociaż wyławianie większych drobinek nie jest łatwe.

Na szarawym tle lakier się mocno gubi, chociaż drobinki błyszczą naprawdę ślicznie. Na potrzeby postu nałożyłam go na czerń i tylko jedną warstwę. Zależało mi na pokazaniu efektu podstawowego, bez fajerwerków. W tym roku raczej nie będę kombinować z paznokciami, więc jeśli ktoś tak jak ja będzie chciał odrobinę błysku, ale bez szaleństw to polecam jakikolwiek ładny brokat na ciemnym tle.

Na dniach postaram się opublikować notkę z mani, w którym główną rolę gra ten właśnie glitter, ale nie mogę niczego obiecać. Czas i słońce nie są moimi sprzymierzeńcami ostatnio :(
Share This Post :
Tags : , , ,

7 komentarzy :

  1. świetny jest, na sylwestra idealny, szczególnie jeśli ktoś nie ma czasu kombinować ze zdobieniami i chce szybko wyczarować coś ciekawszego niż tylko sam lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ciemnej bazie daje świetny galaktyczny efekt ;) Podoba mi się!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, może bym go w sumie wykorzystała jako top na jakiś galaktyczny wzór :D

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum