Autor: / 16 gru 2013 / 9 Comments / , , , ,

La Femme w wydaniu świątecznym

Robiłam kilka tygodni temu swatche lakierów, i tak się zapędziłam że jeden pomógł mi stworzyć mani kojarzące mi się ze świętami, bombkami choinkowymi i całą tą otoczką. Nie opublikowałam go wtedy tylko poczekałam na grudzień i z braku ciekawszych propozycji pokazuję dziś. Podczas pisania notki pomyślałam, że jakby tak namalować małe kokardeczki nad ćwiekami to w sumie były by bombki. Mądry Osioł po fakcie... :D

Brokat, którym się posłużyłam to LaFemme z bazarku w UK. Kupiłam kilka z ciekawości i muszę przyznać, że jestem zadowolona z ich jakości. Do Barry M nie ma ich co przyrównywać, ale położone na dobry lakier bazowy i przykryte jakimkolwiek topem są nie do zdarcia :)

Całość jest bardzo prosta w wykonaniu, ja nałożyłam bazę, dwie warstwy zieleni, brokat na końcówki, po ćwieku i na to top. Ćwieki kupiłam w pasmanterii i nie obraziłabym się, gdyby były też takie ale:
a) mniejsze
b) w innych kolorach
Mam jeszcze różowe i nie znalazłam na nie jeszcze pomysłu, więc wszelkie sugestie są mile widziane :D

Wykorzystane lakiery:
Inglot S-Bond
Revlon 032 Emerald City
LaFemme bez numerka
Venita top szybkoschnący
Share This Post :
Tags : , , , ,

9 komentarzy :

  1. Jak dla mnie, z tymi cekinami to już za dużo szczęscia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe paznokciowe bombki :D Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne te ćwieki ^^ świetnie pasują do tej bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten brokaciak nieco przypomina mi zieleń z serii Blink Blink od Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z różowych możesz zrobić na paznokciach np małe różowe piłeczki. Bombkowe paznokcie bardzo ładne. Moje najpierw muszę wyhodować :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum