Autor: / 18 mar 2016 / 4 Comments / , , , , ,

Shell paper, hybryda i glitter...

...czyli jak znowu przesadziłam z ozdobami. Całość zrobiona była tylko dlatego, że chciałam w końcu przetestować brokat z BPS. Żeby było zabawniej - kupiłam go 2 lata temu i ani raz nie nałożyłam na paznokcie. Leżał, kusił, pomysłu nie miałam. Ale w końcu znalazłam :)

Inspiracją było zdjęcie na tumbrl, którego nie zapisałam. Zapamiętałam mniej więcej co się działo na paznokciach i kilka dni później improwizowałam. Czarny paznokieć z glass effect to pomyłka przy wyborze koloru, ostatecznie okazało się że wyróżniał się na tyle, by kilka osób skomplementowało mani tylko ze względu na niego. Resztkę czerni wymieszałam też z różem na kciuku, ale tam doszła jeszcze folia transferowa więc rzucało się to w oczy trochę mniej. Reszta to totalny miks ozdób :)

Wykorzystane lakiery:
Semilac Base 
Semilac Hard
Semilac 034 Mardi Gras
Semilac 031 Black Diamond
Folie transferowe Aliexpress
Ozdoby Aliexpress, ebay, BPS
Semilac Top
Share This Post :
Tags : , , , , ,

4 komentarze :

  1. Nie jestem fanką az takiego mixa ozdob :) ale b.ladnie pomalowane paznokcie :) teraz i u mnie goszcza hybrydy, sa wygodniejsze w pracy gdzie latwo o wypadek :) tez dsje hard :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już z Harda nie korzystam. Źle mi zrobił i to było jedno z ostatnich zdobień z nim :)

      Usuń
  2. niestety nie podoba mi się przesyt różności na paznokciach ;p za to kolor bazowy całkiem fajny ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum