Autor: / 20 mar 2016 / 12 Comments / , , , , , ,

Niebezpieczna klasyka

 Niedawno pisałam o uczuleniu wywołanym przez Hard od Semilac. Pojawiały się pytania dotyczące stanu moich paznokci i mojego podejścia do marki więc uznałam, że warto wspomnieć o tym przy najbliższej okazji. Okazja właśnie się znalazła - Hard tejże marki poleciał do kosza i nie wróci do mnie już nigdy, natomiast kolorowe hybrydy nie wywołały u mnie jeszcze żadnej reakcji więc nie musicie się ich bać :) Ponadto wiele informacji o uczuleniach pochodzi od osób, które hybrydy utwardzają po 20 sekund - wtedy nie uczula sama hybryda a opary akrylanów :)

W kwestii Semilaków - doszły mi nowe kolory i podczas urlopu skorzystałam z lapmy Matki Nierodzicielki i sobie mani trzasnęłam :) Wykorzystałam do niego całkiem fajne perełki wygrzebane w dziale nail art na stronie Lady Queen. Perełki znajdują się pod nazwą 20Pcs Elegant Pearl Ball Jewelry 3DNail Decoration Nail Art (#NA0718) i mają kilka kolorów i rozmiarów. Ja wzięłam A-4mm :)

Zanim nałożyłam je na paznokcie (przyklejam je akrylem, nie muszę się martwić, że światło lamy UV nie dotrze tam gdzie trzeba) nosiłam paznokcie bez tak odstających ozdób. Okazało się, że akryl trzyma je niesamowicie mocno, a ładnie podlane masą nie haczą o nic, więc teraz już mogę poszaleć :) Mani robiłam na bazie witaminowej i niestety nie sprawdziła się - odchodzi płatami. Testowałam na sobie i na Matce Nierodzicielce i efekt był taki sam. Normalna baza Semilaca trzyma nam się idealnie po kilka tygodniu, więc wracamy do korzeni :) Mam nadzieję, że wersja witaminowa zostanie poprawiona, bo zapowiadała się całkiem fajnie :)

Wykorzystane lakiery:
Semilac Baza Witaminowa
Semilac 135 Frappe
Indigo Efekt Szmaragdowy
Białe perełki LadyQueen
Łososiowe perełki Aliexpress (Lt Rose)
Cyrkonie małe Ebay
Cyrkonie duże Aliexpress
Top NeoNail (brak na zdjęciu)


Gdybyście chciały złożyć zamówienie w Lady Queen to przypominam o możliwości skorzystania z 15% rabatu :) wystarczy użyć kodu BTST15
www.ladyqueen.com

Share This Post :
Tags : , , , , , ,

12 komentarzy :

  1. Piękne ale nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze , ja się zastanawiam nad tą bazą witaminowa
    piekny manicure
    pozdrawiam MARCELKA ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym poczekała aż polepszą formułę, chyba że lubisz ryzyko. U mnie się nie sprawdziła :(

      Usuń
  3. Nie wiedziałam, że hybrydy mogą schodzić płatami o.O Pazurki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mogą, mogą. Wbrew pozorom są całkiem elastyczne :)

      Usuń
  4. pięknie wykonany ;)
    na specjalne okazje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie był na codzień, chociaż faktycznie te perełki lepsze są na jakieś specjalne wyjście :)

      Usuń
  5. Ten temat uczuleń już jest przegadany. Dobrze że nie uległaś presji i nadal malujesz hybrydy. Grunt to stosować się do zasad i odrzucić to, co uczula. Sama używam Semilaca, ale robię to z głową i po odpowiednim przygotowaniu. Ps. Bardzo ładne mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, skoro mnie kolory nie uczulają to nie widzę potrzeby ich wyrzucać czy sprzedawać. Jak się wie co jest nie tak to się to eliminuje a nie panikuje i wyrzuca wszystko jak leci. Harda zastąpiłam żelem i po problemie. Dziękuję :)

      Usuń
  6. pięknie, podoba mi się ten efekt szmaragdu w tej wersji :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum