Autor: / 30 mar 2015 / 13 Comments / , , , , , , , , , , , , , , ,

Co nowego?

Kilka dni mnie tu nie było. Zmienia się w moim życiu kilka rzeczy, wszystkie zdecydowanie na lepsze. Pierwszą, jedną z najważniejszych dla mnie rzeczy jest poważny dla mnie krok - depilacja laserowa. Totalny impuls, spowodowany rozmową z M. Poszukałam, poszłam, zapytałam, zrobili mi test na skórze i po kilku dniach byłam zapisana na całą serię zabiegów. Comiesięczną relację mogę zdać, dajcie znać czy jesteście zainteresowane :) Zdecydowałam się na zabiegi w salonie, który jest nieco oddalony od mojego domu ale pod katem jakości usług zdecydowanie przewyższa te, które mam pod nosem.

Druga zmiana to powrót do korzeni - olej kokosowy na skalp 2 razy w tygodniu. Mieszam go z olejkiem łopaniowym. Do tego odżywka Batiste, którą uważam za odkrycie roku. Podjęłam już decyzję, że ścinam włosy ale zrobię to dopiero w kwietniu podczas wizyty w Polsce.

Kolejna zmiana - mniej, ale lepiej. Wymieniłam podkład i korektor na coś idealnie dobranego, w końcu kupiłam najdroższe i najładniejsze perfumy jakie kiedykolwiek wąchałam i zainwestowałam w zdecydowanie najlepsze szminki jakie miałam. Największy wydatek mam za sobą, teraz powoli muszę skompletować paletę cieni, ale te które mam służą jeszcze idealnie więc nie ma pośpiechu.

Idąc szlakiem jakości a nie ilości - serum na noc i odżywka do rzęs marki Murier trafiły mi w łapy 3 dni temu i od poniedziałku zaczynam testy. Powiem Wam, że opakowania mają naprawdę miłe dla oka, więc oby i zawartość była na poziomie :)

 Ostatnia zmiana dotyczy mojej pracy, ale o tym napiszę Wam za kilka dni :)
Share This Post :
Tags : , , , , , , , , , , , , , , ,

13 komentarzy :

  1. Tyle zmian,oj kochana działasz widzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się wydaje, czy na 3 zdjęciu są 2 lakiery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A są :D Ale one już na blogu lada moment wylądują :D

      Usuń
  3. Zmiany, zmiany... każdemu są czasem potrzebne. Ja też mam za sobą zmiany (a raczej zmianę włosową z ciemnych na jaśniejsze). Także czekam na Twoje coming outy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. też ostatnio staram się kupować mniej kosmetyków, a takie z wyższej półki, z naturalnymi składami.
    ciekawa jestem jak z tym laserem, chętnie poczytam Twoje opinie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przestałam kombinować ze składami, nie wszystko co naturalne mi służy, niestety

      Usuń
  5. mnie najbardziej zaciekawiły kosmetyki mac'a :-)
    zostaję u Ciebie na dłużej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przeczytam relację z tej depilacji laserowej, temat jest dla mnie bardzo interesujący i chciałabym poznać szczerą opinię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsza relacja pojawi się koło poniedziałku - wtorku i potem regularnie co miesiąc kolejna :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum