Autor: / 5 mar 2015 / 3 Comments / , , , ,

czarna krowa w kropki bordo

Gryzła trawę kręcąc mordą. A ja jem czipsy i piszę posta. Zdobienie będzie dziś proste, odkąd mam liquid mask z przyjemnością bawię się w gradienty. Padło na czerń i czerwień, do tego top Life. Mam ich od groma, bo takie ładne a jak przychodzi do malowania to nie mam na nie pomysłu.
Tu top nałożyłam gąbką, bo ładniej się zbierały drobiny, po czym pociągnęłam pędzelkiem po całości żeby zrobiło się przejście. Jedyne co mi się tu nie podoba to przejście między czernią i czerwienią.
Czas mnie goni, więc uciekam, ostatni dzień w pracy i będzie weekend :)

Wykorzystane lakiery:
Golden Rose Rich Color 35
Marc Jacobs Rita
Life 08
Bell Bio 3w1

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , ,

3 komentarze :

  1. Ale piekny polysk!!
    Zdobienie mi sie podoba!
    A co do weekendu to sobote mam wolna, a niedziela nocka. Ale zeby za dobrze nie bylo to trza isc na rano do szkoly ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się za wcześnie cieszyłam, i okazało się że pracuję w niedzielę :D

      Usuń
  2. a ja jem czipsy i komentuję tego posta ;-D
    super, połączenie czerwieni z czernią zawsze mnie intryguje, top idealnie się wpasował :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum